Nyheter

GT 1600 Junior - Johans passion!

GT 1600 Junior - Johans passion!

Författare: Stefan Atterhall/den 17 november 2014/Kategorier: Nyheter

Betygsätt denna artikel:
3.9

Johan Skaneby satte ihop en kort film om sin passion för Alfa Romeo GT 1600 Junior. Vad passar väl bättre nu när bilen förmodligen står vinterförvarad och när November är som mest grått?

"För mig så har den här bilmodellen alltid följt med mig fram tills idag". Är det inte så att vi alla har "den där" favorit-Alfan som vi alltid har ett extra öga för? Johans film är ett riktigt trevligt exempel på hur det är att vara smittad av viruset...

Heja Johan - vi ser med glädje framemot kommande alster!

Filmen hittar du i galleriet nedan alternativt på Youtube.

 

Antal visningar (10007)/Kommentarer (8)

8 kommentarer på artikeln GT 1600 Junior - Johans passion!

0
0

Robert Hultman

2014-11-18 01:24

Bra film!

(Å snygg bil, naturligtvis)


0
0

Jan-Eric Lindblom

2014-11-18 09:59

Instämmer till fullo med Robert...,saknar min 2000 GTV så in i h......e....!?

Med vänlig hälsning

Jan-Eric


0
0

Ragnar Rosengren

2014-11-18 10:01

Ja, vilken fin film på alla sätt, superläckert, fokuserat och inspirerande!

Årets Alfa-film i kortfilmsklassen? (lite foto- och film-tävlan vore kanske nåt förresten??)


0
0

Johan Skaneby

2014-11-18 19:57

Tack tack - var roligt att se att ni gillade den. Jag har tänkt att göra fler såna här - men det blir väl till våren. Och visst går det att göra enklare grejer som denna på en iPhone / Droid med en mic. Det vore ju fantastiskt om fler kunder göra filmer och lägga upp här. Själv gillar jag petroliciousfilmerna - men det viktigaste är ju att det känns äkta, oavsett om det är en testamonial eller en reparationsfilm.


0
0

Roland Sjölander

2014-11-18 21:38

En mycket vacker bil och att du som ägare uttrycker din passion som anstår en sann Alfisti och pojke! Trevligt!


0
1

Paul Svedunger

2014-11-20 13:28

Instämmer med alla andra här. Supernajs gjort!


0
0

Magnus Westin

2014-12-30 22:43

Jösses vad man blir sugen på att plocka ut sin bil ur garaget efter den filmen.

Bra jobbat. Hoppas fler gör sådana aptitretare och lägger in framöver.

Mange W


0
1

Eddie Johansson

2015-02-12 17:05

Mkt fin kärleksförklaring till världens vackraste bil. Som tur är så finns det några i mitt garage som jag går ut och klappar om ibland.