Svar till: hej hopp på nya siten
Published by Fredrik Assarsson on
› Forum › Allmänt › hej hopp på nya siten › Svar till: hej hopp på nya siten
Inte bli bitter nu va? Nu handlar ju inte den nya sidan om huruvida en industriarbetare (som jag själv) har råd att äta en extravagant slottsmiddag!? (Vilket annars hade varit minnesvärt tror jag och i min smak om jag bodde i närheten)
För min del är anledningen till mitt något avtagande användning av sidan att den inte är så kul att navigera sig runt på, speciellt inte på iFånen som jag använder nio ggr av tio. Det lär väl inte vara något som förändras med tiden utan något jag får vänja mig vid men eftersom alfapower är mer basic och rakt-på-sak precis som jag föredrar det är jag mer frekvent som användare på den sidan.
Är det något jag kan komma med som användare så är det att tänka “lotus” – vad kan vi klara oss utan? Jag föredrar ett eller två klick för att hamna rätt, allt annat tröttnar jag på och som sidan är utformad är jag lite viksekommen efter allt mer än två klick ..och då är jag en “yngling” på 27år!
Med det sagt tycker jag ändå att det är ett riktigt kul initiativ som ni har tagit och ett stort steg att ta att förnya sidan och få den modernare. Håll den bara väldigt enkel samtidigt
Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser