Svar till: Linköpingsträffar?

Published by Bo M. Hasselblad on

Forum Allmänt Linköpingsträffar? Svar till: Linköpingsträffar?

Bo M. Hasselblad
Deltagare

Träffarna fortsätter som tidigare. Såg att de inte flyttats med till nya sidan men tänkte de skulle dyka upp så småningom. Har mailat info till Stefan så kommer de säkert så småningom med i aktivitietslistan.

Avsikten är att det är en träff på Mozzarella i morgon 18:30 som tidigare. Tyvärr kommer jag själv inte att ha en chans att vara med eftersom jag ansvarar för ett annat arrangemang hemma i Åtvidaberg. Tyvärr gick det inte att undvika en krock men förhoppningsvis stoppar det inte ni andra att ha en trevlig kväll. Senast jag tittade var Fredrik Malmberg anmäld p娔gamla” webbplatsen.

Här är den information om träffarna som jag kopierade från den gamla aktivitetslistan:

Vi behöver alla lite hjälp att hålla modet uppe under vintermörkret. Därför har vi under tidigare år samlats lite då och då för en pizza och lite Alfa-snack. I år tänkte vi göra det lite mer organiserat. 
    Vi träffas andra tisdagen varje månad (12/11, 10/12, 14/1, 11/2, 11/3 och kanske 8/4) påMozzarella Ristorante, Nygatan 11, Linköping. De som varit med tidigare år vet att vi nu återgår till vårt tidigare stamlokus. Det ligger tvärs över Snickaregatan från entréen til parkeringshuset Druvan.
    Det finns både ett stort utbud pizzor liksom andra italienska rätter. De kan också servera rätter anpassade för allergiker. För de som är passagerare eller promenerar finns det också både vin, öl och kanske en grappa.
    Vi samlas mellan 19:00 och 19:30 då vi beställer. Har du inte varit med tidigare år så kan vi berätta att det är avslappnade och informella träffar. Vill du stanna till för att bara ta en kopp kaffe går det också bra. 
    Du behöver inte anmäla deltagande här utan det är bara att dyka upp. Däremot kan det ju vara kul att veta vilka som planerar att komma och då är det ju bra att lägga in en anmälan.
    Vi ses under vintern!

Ha en trevlig kväll,
    Bo

Bo M. Hasselblad