Svar till: Önskemål om aktiviteter

Published by Kenneth Larsson on

Forum Allmänt Önskemål om aktiviteter Svar till: Önskemål om aktiviteter

Kenneth Larsson
Deltagare

Inlägg av Filip Wennergren på 2014-06-05 22:48

en karavankörning ngn kväll i sthlmsområdet med avslutande fika/pizza/kaffe. för att visa att vi finns? detta bör kanske ske på natten då hela sthlm är ett enda stort väggbygge just nu dock en tanke iaf vi skulle tex kunna mötas upp på solvalla p för att sedan köra en sväng? eller?
mvh filip

Filip, har tyvärr behövt åka runt några gånger i Sthlm de sista veckorna och man blir helt j*vla matt på alla vägbyggen – natten funkar inte heller för då är det avstängt överallt då det ska asfalteras på nätterna !

Mitt tips är istället att utnyttja vägarna runt den kungliga huvudstaden och vi var tex ett gäng och körde till Stjärnhov i Södermanland där det finns ett superfint bilmuseeum. Öppet varje helg nu! Då kan man köra en kombo med med riktiga Alfavägar, däcksparkning, fika , superfint bilmuseeum (med alfa SS utställd!) och världens största jukeboxmuseeum! 

Är någon på det så kan jag sätta ihop en roadbook – men det blir mer än en kväll , dvs heldag – och inte före jag har semester då det finns just nu en miljon grejor att fixa på helgerna (iof är midsommarafton ledig ännu!)