Svar till: To KB or not to KB

Published by Dennis Mollberg on

Forum Allmänt To KB or not to KB Svar till: To KB or not to KB

Dennis Mollberg
Deltagare

Inlägg av Crister Borg på 2014-06-12 12:25

Känner igen det, Håkan… SudSune o ja försökte dra igång lite gokart, men det va bara vi som va intresserade. Bra ide, Arvid! 1a på listan: 155… Sen kanske inte artiklarna måste handla om olika Alfamodeller/Alfarelaterat. Vi jobbar ju förhoppningsvis eller har andra fritidsintressen som är intressanta, tex plåt & lack, bilrekond, musik, mat, bilel… Nåt reportage har jag sett om mat, vilket jag tycker är kul!

Det är svårt med träffar, hur många hinner man åka på i månaden? Beroende på situation så är det födelsedagar, semesterresor, jobb osv. under sommarhalåret då de flesta träffar är och sen är det ju mängder av kul bilträffar som inte är bara Alfa som det krockar med.

Kan det vara realistiskt att hinna med en i månaden? Sen är ju en del för långt bort så jag tror man kan ha max två geografiskt spridda träffar i månaden om man skall locka hyffsat med folk. Bor man inte i en storstad så är det ofta långt för alla att åka. Svårt med träffar som sagt.

Angående mat, finns det någon i klubben som skulle kunna skriva ihop något hyffsat lättlagat och ta några frestande bilder till varje KB?