Svar till: To KB or not to KB

Published by Aris Stamos on

Forum Allmänt To KB or not to KB Svar till: To KB or not to KB

Aris Stamos
Deltagare

Hej, 

Jag är “någon” som ni alla söker. Om det är så många som vill få hem en tidning, läsa den tidningen och känna sig som en någon i klubben som ger ut en tidning. Varför är man då inte mer intresserad och engagerad att se till att den tidningen faktiskt har ett innehåll som att dom är nöjda med?

Anledningen till att jag inte läser just den tidningen är för att den är inte aktuell eller innehåller något som faktiskt är av mitt intresse. Men jag har varit och fortfarande är aktiv, intresserad och väldigt engagerad att jag själv och andra har största och bästa nytta av att vara med i en klubb. Mitt intresse för klubben är inte just märket AlfaRomeo, utan att få vara med människor som har väldigt många gemensamma intressen som mig, som i sin tur samlas i CAR. Frågan som rör sig i mitt huvud är, om det är en klubb för människor som läser en sorts tidning eller om det är en klubb för människor som vill vara aktiva inom mitt intresseområde?

Vem säger att man inte kan bo i avlägsna delar av landet och ha tid till att vara aktiv? Frågan är om tidningen som man vill läsa måste vara i det format som det är idag om det saknar människor som fyller den med information.

SirApp - en app för alla Arisar!