Svar till: Är det OK att inte lacka i originalkulör?
Published by Johan Bergils on
› Forum › Allmänt › Är det OK att inte lacka i originalkulör? › Svar till: Är det OK att inte lacka i originalkulör?
Inlägg av Ayhan Dizdar på 2014-09-30 20:14
Hej Alfistis,
Suget efter en GTV6 har smugit in sig i min hjärna eller möjligen hjärta, och jag har några möjliga förvärv i sikte. Det jag ruvar på vad gäller dessa är att jag skulle vilja lacka om oavsett vilken jag kanske väljer? Jag har fastnat för en färg som jag inte alls haft i åtanke tidigare och det är en ljusblå metallic som ni kanske sett på ett reklaminslag TV där en Mustang cab (-65 tror jag) körs av två tjejer . Tidigare har jag funderat på en brittish racing green metallic eller möjligen en brun metallic. Alltså inga vanliga Alfa färger och nu undrar jag om ni tycker det är OK att lacka i annat än bilens originalkulör? Eller att välja en “icke Alfa” färg? Detta skall vara en gatbil.
Ciao
Ayhan
Har också sett den där reklamen och reflekterat över Mustangen. Den känns på sätt lite roligare än de brukar de där. Har aldrig sett såna fälgar förut heller, kan inte bestämma mig för om jag gillar dem eller inte, men jag lutar åt att jag gillar dem. De ger Mussen ett mer europeiskt utseende vilket är av godo 🙂