Svar till: 159 Ti – stolar

Published by Magnus Berg on

Forum Allmänt 159 Ti – stolar Svar till: 159 Ti – stolar

Magnus Berg
Deltagare

Inlägg av Anders Eriksson på 2014-10-13 20:13

Jag bytte bort min Brera mot en 159SW för drygt två år sen. Anledningen var just att familjen behövde baksäte och bagagerum…
    Fast nog saknar jag Breran

Vi kanske kan byta?? Jag har sveriges förmodligen finaste 159a!! 2012, 1750, Ti +buissnispaket. Röd med svarta fälgar, skinn/alcantarainredning (jaja, det gillade du inte..) 650mil!!! Jo, den är toppfräch!

Hej Anders! 

Det hade kunnat bli ett perfekt byte iom att jag har Sveriges fräschaste Brera 😉 facelift, 3200mil, rostskyddsbehandlad, mr cap varje år, motoroptimerad sexa som går riktigt bra, sänkt med bilsteindämpare och eibachfjädrar, touring grey med oxblodsrött poltrona frau, 19 raggi-fälgar på sommar och 18″ grafitgrå telefon till de knappt använda vimterhjulen. Gaaahhh vad håller jag på med??? Kommer gråta i veckor när vi skiljts åt.

Tyvärr så är det tvärstopp på hemmafronten med alcantra-stolarna då dom som sagt tryckte för mycket på min bättre hälfts höfter och ben. Det kan jag förstå då jag med mitt smala arsle tyckte att de va ovanligt tight. Mitt hopp står till att hon sitter bättre i en med helskinn.