Svar till: Hur har ni fått in er musik i bilen?
Published by Magnus Berg on
› Forum › Allmänt › Hur har ni fått in er musik i bilen? › Svar till: Hur har ni fått in er musik i bilen?
Inlägg av Göran Hanser Matsson på 2015-01-24 17:33
Inlägg av Magnus Berg på 2015-01-24 14:16
Inlägg av Göran Hanser Matsson på 2015-01-24 13:07
Inlägg av Magnus Berg på 2015-01-24 10:08
Ok, ja de va ju enkel lösning. Tack för tipset! Får vara försiktig bara så man inte knäcker en pinne…vore trist att ha en fastkörd blompinne i stereonLät som en smidig dragning av kabeln.De va ju mindre bra att det inte fungerar. Har du felanmält hos dom du köpte den från?
Pratar aldrig i telefon nästan så ingenting som jag stör mig så mycket på. Har dock aldrig fått auxen att funka och det felanmälde jag och då ville de att man skulle skicka in den så fick man en ny men det är så mycket jobb att ta lös allting. Huvudsaken är att blåtanden funkar, jag är nöjd!
Dock så är ljudet inte nå vidare i bilen, får se om man går någonting åt det i sommar kanske.
Skumt att så mycket av vad som ska fungera inte gör det. Känns ju som man skulle vilja titta på en annan produkt då.
Ok, men du har Bose eller? Upplever ljudet som bra i min bil, men det beror väl på vad man har för preferenser och krav.
Har tyvärr inte Bose. Funderar på att beställa hem det men vi får se.
/Göran
O fasen, jag trodde att Bose va standard på alla Brera. Du kan nog få riktigt bra ljud för ett bättre pris än vad det kommer kosta dig att uppdatera till Bose. Kommer ju bl.a. kräva ny inredning i bagaget för att inrymma 10l baslåda samt förstärkaren.