Svar till: Sergio Marchionne fick mig precis helt att tappa lusten att någonsin köra Alfa igen
Published by Thomas Sjölin on
› Forum › Allmänt › Sergio Marchionne fick mig precis helt att tappa lusten att någonsin köra Alfa igen › Svar till: Sergio Marchionne fick mig precis helt att tappa lusten att någonsin köra Alfa igen
Robert. Jag håller med dig i det du säger. Det är föråldrat, det är något som borde förpassats till historien. Det är inte fel att skriva om det, att föra upp det till debatt, men jag kan inte hjälpa jag tycker att denne journalist verkar ha valt ut ett särskilt mål. På vilka grunder kan bara spekuleras i men ska man göra en dylik artikel bör man nog visa på hur hela branschen är mossig än att bara plocka ut en aktör, två gånger.
Huruvida dessa kvinnor är sakkunniga eller inte kan jag inte säga. Historiskt har de inte varit det. Jag skulle dock tro att en del av dem faktiskt ÄR det. Det finns faktiskt kvinnor som kan bilar, tro’t eller ej. Ska de gå omkring i burka för att vara PK?
Lika lite som jag tycker om att kvinnor används som galjonsfigurer, kylarprydnader eller dylikt tycker jag om att de framställs som sinnesslöa våp utan egen vilja.