Svar till: Sergio Marchionne fick mig precis helt att tappa lusten att någonsin köra Alfa igen

Published by Arvid Müllern-Aspegren on

Forum Allmänt Sergio Marchionne fick mig precis helt att tappa lusten att någonsin köra Alfa igen Svar till: Sergio Marchionne fick mig precis helt att tappa lusten att någonsin köra Alfa igen

Om inte annat är det ju pinsamt som man, att associeras med den sortens gubbsjuka dregel-beteende som verkar förekomma på de internationella mässorna och en del andra sammanhang. Jag är glad att jag inte utsätts för det i svensk motorpress och på det fåtal evenemang på hemmaplan jag deltagit i!

Det blir alltid tråkiga och obekväma diskussioner av sådana här ämnen, men jag tycker absolut att det hör hemma på ett klubbforum. Var annars skulle man diskutera ev. gubbsjuka i Alfas marknadsföring? Det är viktigt att synliggöra att det finns många åsikter i frågan. Och det är viktigt att diverse arrangörer, annonsörer etc förstår att de stöter sig med en väldigt många. Sen får folk göra som de vill i slutändan såklart; det är en fri värld och vi är alla vuxna .