Svar till: Ett FAQ för nya Alfa-ägare?
Published by Övergivna Forumposter on
› Forum › Allmänt › Ett FAQ för nya Alfa-ägare? › Svar till: Ett FAQ för nya Alfa-ägare?
Ja Robert, jag får ändra det nu när jag fick chansen med Benny och Andreas. Och jag är nog ännu mer sugen nu. Men jag vet inte när det började riktigt. Ganska tidigt vad jag minns. Jag har alltid uppskattat hur Alfor ser ut, ljudet när jag hört dem på TV när jag var yngre, historien och hela grejjen runt dem. Sen så när jag bestämde mig för körkort och såg vad de kostar för något så kände jag. Nä, det blir en Alfa. Det måste blir en Alfa. Det var lite som bensin på lågorna. Så nu är jag där jag är idag. Men jag är fruktansvärt okunnig. Motorer och chassin med allt som hör till är jag väldigt dålig på. Siffror rör bara ihop det och säger mig lite. Men jag kan ändå läsa om ex. Twin Spark och tycka att det är riktigt spännande att läsa om lösningarna man har i dom, än om jag inte riktigt förstår dem. Alls. Men det blir nog mer och mer. Jag vill ju kunna ta hand om bilen själv, och jag gillar verkligen att jobba med händer (kontorsråtta i övrigt).
Kortfattat har jag väl Top Gear nivå på min kunskap. Men jag vill bättra mig.