Svar till: Garantitid MiTo
Published by Lars-Göran Hellbom on
› Forum › Allmänt › Garantitid MiTo › Svar till: Garantitid MiTo
Inlägg av Claes-Peter Lindner på 2016-02-12 08:13
Tycks vara otroligt klantigt skött av ÅF och OEM. Jag skulle reagera likadant och defintivt hoppat av bådet återförsäljare och märke. Skönt att man mest är intresserad av älder alfor där man slipper kontakt med märkesverkstäder och inkompetent importör. jag hade 2015 1 kontakt med Importören när jag behövde kolla upp en färgkod på min ar gt. Först kom ett automatsvar att dom skulle komma tillbaks, sen kom inget alls. En bagatell javisst, men sånt funkar inte i dagens konkurrensutsatta samhälle. Och speciellt inte om man som uddamärke har nån som helst ambition att etablera sig. Uppryckning krävs. Med så har der väl varit de senaste 25-30 åren…
Håller med dig. Är intresserad av äldre alfor åxo och vill INTE på något vis klanka ner på märket som har följt mig i decenium. Nu handlade det om min sambo och hon är inte lika virusdrabbad som jag och ser det här i vidare ögon. Hon hatar att krångla med verkstäder som är ointresserad att hjälpa till att bena ut frågetecken och därför tappade helt enkelt lusten att äga bilen vidare. Dom hänvisade oss vidare till FCA och hånfullt sa; Lycka till du..