1000

Published by Björn Ek on

Forum Allmänt 1000

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Björn Ek
    Deltagare

Kul! Sedan start den 9/1 har vi nu blivit totalt 1000 användare på sidan.

Eftersom vi vid senaste räkning var 1750 medlemmar och siffran ovan är registrerade användare och inte bara medlemmar har vi en bit kvar. Men det är absolut en början! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Kenneth Larsson
      Deltagare

Riktigt härligt!

Nu ska vi kunna lyckas fylla denna site med massor med matnyttigt och skoj med!

Sune Karlsson
        Deltagare

Inlägg av Björn Ek på 2014-01-26 15:24

Kul! Sedan start den 9/1 har vi nu blivit totalt 1000 användare på sidan.

Eftersom vi vid senaste räkning var 1750 medlemmar och siffran ovan är registrerade användare och inte bara medlemmar har vi en bit kvar. Men det är absolut en början! 

Enligt medlemsregistersidan är det knappt 600 som betalat medlemsavgiften så där är det definitivt en bit kvar.

Om jag tar på mig min revisorshatt (är det här en revisorssmiley? ) tycker jag att det vore lämpligt att skicka ut en påminnelse med instruktioner med nästa nummer av Klöverbladet eller som vanligt brev om KB bara går till dom som betalat för 2014.

Går det så går det...

Inlägg av Sune Karlsson på 2014-01-26 16:46

Enligt medlemsregistersidan är det knappt 600 som betalat medlemsavgiften så där är det definitivt en bit kvar.

Om jag tar på mig min revisorshatt (är det här en revisorssmiley? ) tycker jag att det vore lämpligt att skicka ut en påminnelse med instruktioner med nästa nummer av Klöverbladet eller som vanligt brev om KB bara går till dom som betalat för 2014.

Påminnelsen är redan klar, jag håller precis på att maila styrelsen om OK för denna kostnad.

Roger Forsberg
          Deltagare

Snart 1700 

GTV 916 3.0 24V -97

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.