4C på Hedin Bil Göteborg

Published by Anders Wennberg on

Forum Allmänt 4C på Hedin Bil Göteborg

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #12023
    Anders Wennberg
    Deltagare
      • För den som vill se i verkligheten finns en 4C på Hedin Bil US Center just nu. Det är en röd som står tillfälligt i utställningen. Stor eloge till säljaren Anders, som ringde och berättade att den finns inne.

      Anders Wennberg

      #12024

      Ojj då måste jag åka denna vecka och se 4c för första gången.

       

      #12025
      Eric Andersson
      Deltagare

        Hur länge ska den stå där? Tänkte åka dit i nästa vecka.

        #12026

        Det måste väl vara någon som beställt den och väntar på att hämta ut den? Fast det låter inte logiskt… Hade jag beställt en hade jag nog velat få hem den på direkten utan att alla varit å fingrat på den.
        Visnings ex? Finns det bilar i överflöd så de kan ha bilar att visa upp?

        Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

        #12027
        Magnus Holm
        Deltagare

          Va och såg bilen idag. Blir nudlar under obestämd tid framöver……

          Det är en såld kundbil så det va bara titta utepå och absolut inte röra som gällde. 

          Hade det vart min bil hade jag inte velat haft något kladdande på den så det tyckte jag var OK.  Kul att få se en i verkligheten iaf =)

          Vet ej hur länge den står i hallen.

          #12028
          Magnus Berg
          Deltagare

            Inom kort kommer det ett demoex till Autolounge som man kan kladda lite på 🙂

            #12029
            Jan Hasselberg
            Deltagare

              Det finns en hos Landvetter Bil i Eskilsby också. Kollade den idag när jag hämtade min nyinköpta 159:a  (JAHAPP)

              JH

              #12030
              Henrik Lindgren
              Deltagare

                Förlåt Anders jag dräglade på den igår

                #12031

                Inga bilder? Så vi andra också får se att det faktiskt finns sånna skönheter i Sverige…   Inget Aprilskämt alltså….

                Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

                #12032
                Magnus Holm
                Deltagare

                  OK här kommer iaf en.

                   

                   

                  #12033
                  Magnus Holm
                  Deltagare

                    En till hade jag visst =)

                    #12034
                    Magnus Berg
                    Deltagare

                      Ja jädrar va läcker den är! Jag kunde inte hålla mig så medans tjejen tog ett glas vin på stan så åkte jag och spanade in 4C.

                      Det har börjat mumlas om att baksätet är för litet på vår Brera. Så om jag går och köper en bil som saknar baksäte så borde väl problemet vara löst? Något som inte finns kan ju omöjligt vara för litet.

                      #12035
                      Magnus Berg
                      Deltagare

                        Även jag tog ett par bilder.

                        [Edit 2014-04-05: Lade in bild i inlägg. /Mod Anders Bergkvist]

                        #12036
                        Magnus Berg
                        Deltagare

                          Lite lik tidigare bild, men man kan inte få för mycket av denna skönhet!

                          [Edit 2014-04-05: Lade in bild i inlägg. /Mod Anders Bergkvist]

                          #12037

                          Säljaren på Hedin bil i Göteborg sa att det kommer 4c spider snart typ i maj.Jag var sugen på att provsitta i 4c men det gick inte,eftersom bilen var redan såld till en kund 

                           

                        Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.