Alfa 159 SW i övik eller närområde?

Published by Övergivna Forumposter on

Forum Allmänt Alfa 159 SW i övik eller närområde?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

Hej! Som rubriken lyder undrar jag om någon här i krokarna (övik) har, eller känner någon som har, en 159 sportwagon man kan få provsitta och provlasta barnvagn i?
    Tacksam för tips

Marcus Persson
    Deltagare

Jag har en 1750 TBI i Östersund som du kan titta på. Den är till salu eftersom jag ska byta till 159 Q4 så det är bara att slå till om barnvagnen går in

Henrik Lindgren
      Deltagare

Helt rätt val med en Q4a, gäller bara hitta en .

Marcus Persson
        Deltagare

Nej, dom är inte så vanliga om man letar en lite nyare. Inte ens i Tyskland för tillfället. Jag är egentligen jättenöjd med 1750:in men behöver 4wd.

Känns lite långt att åka bara för att provsitta tyvärr
          Vi har i nuläget en Saab 9-5 biopower som vi isåfall ska byta ut, och innan vi gör några försäljningsförsök med den så vill vi veta om en 159 räcker till för oss 🙂
          Därför vi vill provsitta och provlasta i närheten så man vet, så kan vi sälja saaben och sen bara köpa en 159.

Hej Victor,

hör av dig så kan jag tipsa dig!

Mvh

Roland

070 553 7901

164 3.0 12v 1996 Giulia 1300 Ti 1969

Henrik Cornelius
          Deltagare

Hoppas det går bra! Välj barnvagn efter bil bara och inte tvärtom.

Säljer OBD-kablar för släckning av airbaglampa mm. PM:a för info.

Vill bara tacka alla för svar, och stort tack till Roland som ordnade så jag kom i kontakt med en 159 SW ägare i stan!
            Till min stora besvikelse är bilen tyvärr för liten, barnvagnen gick ok men kupeutrymmet gick inte riktigt ihop med min längd 🙁
            Jag satt ju visserligen otroligt bra trots min längd på 1.96, men fick inte plats något barn där bakom.
            Får titta efter en annan familjebil och köpa en alfa för ett annat ändamål istället 🙂
            Tack igen!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.