Alfa Romeo träff i Kalmar fredag den 9e oktober kl 17

Published by Övergivna Forumposter on

Forum Träffar Alfa Romeo träff i Kalmar fredag den 9e oktober kl 17

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 49 totalt)
  • Författare

20151009 kl 17

Hej!

Nu är det verkligen på tiden att Kalmar med omnejd och gärna flera träffas och varvar ur lite.

fredagen den 9e okt  träffas vi “eller kommer jag stå där själv ” vid rasta som ligger  brevid Ikea kl 17:00.

Där startar vi upp våra italienskor och börjar våran färd  på  en ca tio mil lång sträcka. Vet några trevliga småvägar där en dessutom har ny asfalt.

Sen när vi är tillbaka så parkerar vi inne centrum för att äta en bit mat på en pub och givetvis pratar Alfa Romeo ??

Hör gärna av er till mig så fort som möjligt och hoppas på att det verkligen blir av. Kom igen nu….

// Christopher Lilja 

mobil 0703 989935 

Crister Borg
    Deltagare

Kommer! 

elCrillo Kalmar

Bra bra ?

Dyker absolut upp!!!

???

Olle Ekman
    Deltagare

Jag kommer!

= 4  Alfa Romeo ????

Puben är den barnvänlig? Skall till Öland den helgen och tänkte kanske haka på men har med barnen. Kanske bara vara med på körningen.

Crister Borg
    Deltagare

Det får vi väl se till! Jag har ev med mej 2 mini Alfisti också…!

elCrillo Kalmar

Så bra då blir det 5st Alfor.

Absolut ?????

Får tyvärr bli 4st AR och 1st Lancia då busbilen inte ville hålla ihop tills den 9:de.

Japp. 4 st AR plus en Lancia.

provkörde sträckan för några dagar sen. Den blir bra ena sträckan har oljegruset satt sig ordentligt och den andra har ny asfalt med många kurvor…satt och små fnissade under 3 mil

O’Reillys Pub har fina hamburgare mm och bra parkering nere vid baronen. Vad säger ni om det?

Crister Borg
    Deltagare

Det blir kanoners!

elCrillo Kalmar

Låter som jag får ta en stenhård mek kväll för att slippa Lancia stationsvagn och åka AR istället 

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 49 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.