Alfa Romeo träff i Kalmar fredag den 9e oktober kl 17

Published by Övergivna Forumposter on

Forum Träffar Alfa Romeo träff i Kalmar fredag den 9e oktober kl 17

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 49 totalt)
  • Författare
    Olle Ekman
    Deltagare

Det blir godis! Jag får även med mig en passagerare.

Crister Borg
    Deltagare

Det går rykten på byn om att det dyker upp en i Kalmar rostlagad 166a hemmahörandes i Stockholm också…! 

elCrillo Kalmar

Håkan Andersson
    Deltagare

Jag undrar hur ett sådant rykte kunnat uppstå. Om inget oförutsett inträffar så blir det nog så. 

Håkan i Fagersjö: 916 GTV och 166 3.0.

Crister Borg
    Deltagare

Det va inte jag som startade det… 

elCrillo Kalmar

Nu är bokning av bord på O’Reillys klart. Ca 10 pers någonstans  mellan kl 18-19

Vi ses på fredag ?

Klockrent Christopher 🙂 och Alfan är provisoriskt ihoplappad så han ska klara morgondagen 🙂

Skit, hinner inte dit i tid. Försov mig efter natten arbetspass och hinner inte ner i tid. Mvh Kristofer 

Crister Borg
    Deltagare

Jaha, då har man varit på den första Alfaträffen i Kalmar! Tack alla ni som kom och speciellt TACK till Christopher L som sparkade igång oss! Vi tappra 6 i 5 bilar började med att följa John, aka Christopher, på lagom små, kurviga vägar i smålandsskogarna. Fina vyer med allt från GTV 916 och 116, 166, 156 x 2 och vackra höstfärgade alléer och kustskärgård. Efter dryga timmen samlades vi för gruppbild, som nån av er övriga kanske kan lägga upp! och en kort promenad till puben för värme, skitsnack, och hamburgare. Mycket trevligt och ni som inte kom kommer väl nästa gång!!!? 

elCrillo Kalmar

Jätte roligt att vi blev ett gäng att titta i backspegeln och få se några Alfa Romeo är man ju inte bortskämd med.

tycker vi kan ge oss lite beröm för detta.  Stort tack till alla och hoppas vi kan göra om något liknande igen innan det nya året….

Michael Emilsson
    Deltagare

Bra jobbat . Jag skulle gärna hängt på men hann inte ner i tid då det var en fredag. Kör ni fler gånger en lördag/söndag är jag på.

Olle Ekman
    Deltagare

Tack för en riktigt trevlig kväll och jättebra jobbat med bansträckningen Christopher!

Detta gör vi om snart igen!

Håkan Andersson
    Deltagare

Mycket trevligt evenemang. Fina vägar rekade av Christopher. Höst vid Kalmarsund i kvällssol är en bra bakgrund till alfabilar. Mycket bilsnack vid efterföljande pubmåltid. Ibland är det stimulerande för snacket att inte alla är med så man har några att prata fritt om men det är roligare om de är på plats. En kalmarträff borde kunna räcka ända till Skaftekulla kan man tycka. Vi saknade familjen Ainelands bilar….

Gör om det här snart. Kan inte lova att jag kommer men jag har bilar jag hellre visar upp än min rostlagade 166:a.

Tack allihop för en trevlig kväll

Håkan Andersson
    Deltagare

Oscar Gustafzon
    Deltagare

Har helt missat denna tråden Om det blir fler träffar i Kalmartrakten så kommer jag absolut att deltaga! Kul initiativ!

Så där. Nu är det dax att köra igång pizzaträffar i Kalmar med start Tordagen den 26 november kl 19:00. 

tack vare Michael Emilsson så ligger nu detta i aktivitetskalendern. Stort tack Michael

hoppas vi ses den 26 nov kl 19 ???

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 49 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.