Alfa Store för donnor

Published by Alice Havlickova on

Forum Allmänt Alfa Store för donnor

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Alice Havlickova
    Deltagare

Jackor för Alfabrudar………………..

Vore kul med ett större utbud av kläder för oss tjejer!!! Nedanstående jackor finns tex att köpa i Holland, Förenade Arabemiraten, Tyskland, Belgien, Polen, Spanien, Libanon, Italien, Schweiz & Frankrike. Men varför inte här i Sverige?? Låter lite märkligt…………….vi är väl inte så många….. Men jackorna finns i Quatar hm? Även om inte kläderna har någon betydelse i sig så är det en kul grej att kunna visa upp märket på olika sätt. i olika sammanhang Reklam är ju aldrig fel? Och vi vill ju bli fler så att utbudet blir större!!.Men man blir ju inte en bättre Alfa Romeo förare pga märkeskläder . Även om vissa tror detta! Kontaktade dock Alfa Romeos kundtjänst som förklarade att dessa jackor inte fanns att tillgå men att jag kunde vända mig direkt till en återförsäljare för att höra om deras möjlighet och inställning/välvilja.

Känns nästan som att det är lättare att köpa dessa på plats i Italien. Återförsäljaren måste väl i sin tur göra en direktbeställning och lägga på en massa avgifter för att täcka transporten så valet blir ju ganska lätt.

Köper man kläder som är avsedda för män så duger de ofta bara som myspys plagg hemma. Känns mer som tält än plagg! Ursäkta men det är sant!

Nä fram för mer kläder för oss Alfa budar!

JERSEY FOR WOMEN TECHNICAL ALFA ROMEO IN STRETCH FABRIC

Code: MP0002176

Peter Braun
      Deltagare

Hade absolut varit trevligt. Då hade man kunnat klä upp frugan också 😉  Barnkläder hade också varit trevligt att ha i shoppen. 

Alice Havlickova
        Deltagare

Det hade sannerligen varit trevligt Peter Braun! Jag skall försöka köpa en jacka på plats i Italien. Passformen borde ju trots allt vara ok!! Om man drar XS:-)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.