Alfamuseet i Arese

Published by Hans Carlstedt on

Forum Allmänt Alfamuseet i Arese

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Hans Carlstedt
    Deltagare

En vän meddelar att det har varit mycket aktivitet i Arese under våren och jag har hört rykten om att Alfamuseet skall öppna igen. (Kanske bara i samband med presentationen av Giulian). Vet inte om det nämnts här tidigare.

Edit: Inte meningen att jag ska ha en bild på Giulian här. Jag har försökt lägga in några bilder av museet som visar att man byter ut Alfaskylten och snyggar till byggnaden men min IPad vill annat…

Peter Braun
      Deltagare

Nya Giulian! Fick inget riktigt habegär när jag ser den bilden tyvärr…. 

James Edberg
        Deltagare

Den bilden snett bakifrån gav mig habegär ;-).. Qv version!

Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06

tråden handlade ursprungligen om Arese, men bildupplandningen ville annorlunda…

Jag lider oxå av att det ör svårt att hantera bilderfrån iPad. Använder uteslutande iPad för mina internetutflykter och undviker tyvärr ofta kommenterande på forumet då samtliga bilder jag tidigare lagt in byts ut mot sen senaste. Det innebär att tidgare inlägg förlorar sin mening. Dessutom kan man ju uppfattas som en idiot, när man skrivit ett långt inlägg om en vit 1300 GTj men den bilden byts ut mot en grön 164 eller nåt annat förvirrande.

Nu kan det handla om Arese igen .

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

John-Åke Gladh
          Deltagare
            John-Åke Gladh
            Deltagare
            Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.