Alfastumper

Published by Fredrik Brorsson on

Forum Allmänt Alfastumper

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Fredrik Brorsson
    Deltagare

Är det någon som vet om Alfastumper stängt igen? Beställde grejer där den 19 oktober och inte hört ett ljud.

Paul Svedunger
      Deltagare

Vet ej om så är fallet. Men för egen del tycker jag att de är lite problematiska att ha att göra med. Faktiskt, sorry att behöva säga det.

Tyska http://www.squadra-sportiva.com fungerar alltid klanderfritt vad gäller specifikation, betalning, leveranstider.

Paul

Mikael Kahlin
        Deltagare

Jag beställde och betalade i maj-15. Trots mail ( obesvarade ) och telefonsamtal ( varav ett besvarat med ” Jo Mikael det er pa gang” ) har inget hänt och inga besked har kommit. Det handlar om några tusenlappar som jag gärna sett kommit någon mer seriös handlare tillgodo. Får väl se det som läropengar typ för någon större förhoppning o leverans har jag inte.

Kenneth Larsson
          Deltagare

Jag fick min beställning annulerad efter kontakt med kreditkortsbolaget. Känns lite synd att det inte fungerar bättre.

Från kreditkortsbolaget fick jag onda ögat då jag väntade 5 månader att reklamera – dom tyckte att bortre gräns är typ 4 veckor efter beställning.

Men jag fick mina pengar tillbaka.

Mikael Kahlin
            Deltagare

Jag får göra ett försök hos kreditkortsbolaget Kenneth, jag borde agerat tidigare men samtidigt tror jag gott om alla som pysslar med Alfa tills motsatsen bevisas. Det finns säkert anledning till att det är som det är kring Alfastumper men ett mail eller besked på telefon kan man väl iallafall begära?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.