Alfaträff i Umeå hos Bilinvest Lördag 10 oktober

Published by Christer Andersson on

Forum Träffar Alfaträff i Umeå hos Bilinvest Lördag 10 oktober

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

Hejsan. En kompis har varit i kontakt med Bilinvest Umeå som började sälja
    Alfa för några månader sedan. Han har fått svar från dem och de kommer att ha
    öppet lite tidigare för oss Alfaentusiaster. Kanske lite kort varsel, men är inte en så krävade träff…
    Träffen poppade upp på Facebook, men jag skriver även här så når vi kanske några fler.
    Jag har även postat i aktivitetskalendern om detta.
    Klistrar in Jacobs text här.

Lördag 10 oktober

Hej. Har nu pratat med bil invest (alfa romeo) Umeå.dom öppnar kl 11.00. Vi är välkommen dit kl 10.00 då en av ansvarig säljare för alfa kommer berätta lite om deras planer som tex alfa hall och utbyggnad i ca 1 timme.efter det finns det Prov körning av stelvio och giulia för den som vill. Sen tänkte jag att man åker och äter en lunch tillsammans. Om någon vill tipsa om ett bra ställe är det välkomnande.
    Ni får gärna meddela hur många som är intresserade och kommer. Från Lycksele åker vi 3 bilar.
    Tänkte att vi ses ca 09.40på jula parkeringen och följs åt till bilinvest.
    Mvh Jacob Noren
    .

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Linus Staf
    Deltagare

Det verkar som att jag för ovanlighetens skull prickade in rätt vecka att hälsa på familjen i Vännäsby, jag missade deras officiella alfa-invigning med några dagar sist jag var ner och hälsade på. Om det inte kommer några förkylningar eller annat dumt emellan så dyker jag upp på lördagen.

Kul att fler dyker upp. Om jag ska döma efter responsen verkar vi bli ca 15 – 20 pers eller fler. (Några tar kanske med familj. 🙂 )

Så de har haft en officiell invigning? Missade det totalt. Var inne i våras när de startade upp och de drog på svar om nåt jippo med hänvisning till coronaepedimin.

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Linus Staf
      Deltagare

Det var nog det där jippot jag tänkte på. Jag var förbi dom i skiftet mellan februari/mars för att höra hur det var med service och sånt och fick då höra att dom egentligen inte officiellt öppnat för alfa men att nåt evenemang/invigning skulle ske inom kort.

Rikard Olson
        Deltagare

Vi blev sammanlagt 12 Alfor som anslöt om jag räknade rätt. Trevligt, till våren hoppas vi det blir många fler när Bilinvest kommer inviga sin bilhall dedikerad för Alfa Romeo.

Attachments:
        Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.