Alfetta gt 24v

Published by Simon Svensson on

Forum Projekt Alfetta gt 24v

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare

Typ bakre halvan större, främre grövre, något kortare om jag minns rätt samt helt olika främre anslutning. Gtv6 har splines mot medbringaren. 

Och olika gummiknutar förstås. 

Det skiljer kort och gott en del men å andra sidan så är det inte största bekymret i v6 konvertering av en nordfyrabil hehe.. 

men det lär ju bli askul i en lätt liten gtv så go for it! Det var mitt nästa steg med min gamla GTV men jag fick ju andra tankar. 

Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser

Du tappar absolut inte några hästar med 2.5 ecu till en 3,0 från 166, Bänkade ur min 156 med 3 liters spis 234 hk. Men ska du klippa ihop kabelstam från en 2,5 till en 3,0 se då till att ha rätt givare och kontakter i stammen, då dom inte stämmer 100% sinsemellan.

Erik Askjem
    Deltagare

Har en komplett lednings sats, ecu, nykkel, nykkel lesare, gas spjell og alt som hør til for at montera d i nått annat kommer från från en 98′ 156 v6.
      Har også stora 45mm innsugsrør och flensar til samma.

Til salu om nogon vil ha.
      Erik A
      Nøtterøy Norge.
      Kan levererast i Gøteborg om

Ola Magnusson
      Deltagare

Hej Erik!

Jag köper gärna insugsrören till ett rimligt pris. Leverans till Göteborg låter kanon! Du kan nå mig på +46 702 686800 alternativt e-post ola.magnusson@telia.com.

Tack på förhand,

// Ola

Ola Magnusson
        Deltagare

Posted By Erik Askjem on 03 nov 2018 07:46
          Har en komplett lednings sats, ecu, nykkel, nykkel lesare, gas spjell og alt som hør til for at montera d i nått annat kommer från från en 98′ 156 v6.
          Har også stora 45mm innsugsrør och flensar til samma.

Til salu om nogon vil ha.
          Erik A
          Nøtterøy Norge.
          Kan levererast i Gøteborg om

Hej Erik!

Jag köper gärna insugsrören till ett rimligt pris. Leverans till Göteborg låter kanon! Du kan nå mig på +46 702 686800 alternativt e-post ola.magnusson@telia.com.

Tack på förhand,

// Ola

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.