Anmälan CAR Challenge på Rudskogen

Published by Stefan Atterhall on

Forum Bankörning Anmälan CAR Challenge på Rudskogen

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Stefan Atterhall
    Moderator

Racers,

Anmälan är nu öppen och det sker här på hemsidan i vanlig ordning, dock med betalning på plats vid incheckning denna gång.

Länk till KALENDERN

Priset är inte 100% fastslaget än, våra kollegor i Corsa Italiana skall ha möte om det onsdag 1/6. Men räknar vi med 2000kr så kan det bara bli positiva överraskningar åt det billigare hållet.

Vi ses på Rudskogen!

Pierre Veiret
      Deltagare

rabattkod?
        Äh, skit samma…..det får fixa till sig

Stefan Atterhall
        Moderator

Inlägg av Pierre Veiret på 2016-05-30 22:02

rabattkod?
          Äh, skit samma…..det får fixa till sig

Rabatt på 0:-, hur tänkte du Pierre?

Som nämnt, betalning på plats.

Benny Steen
          Deltagare

Är det minst nationell SBF licens som gäller för tävling på rudskogen ?

Sune Karlsson
            Deltagare

Schema och placering i depån finns nu under huvudaktiviteten för Rudskogen. Enligt uppgift kostar det 2500 för Challenge.

Går det så går det...

Gustav Holmdahl
              Deltagare

Inlägg av Benny Steen på 2016-06-07 18:41

Jag har för mig att det ska funka med enkel licens(eller vad det heter nu för tiden) eftersom tävlingen är svensk, även om den råkar gå i Norge. Hade varit skillnad om du kört i Norrmännens heat. Någon som är bättre insatt får gärna rätta mig.

Giulia 20 Super

Benny Steen
                Deltagare

Inlägg av Gustav Holmdahl på 2016-06-08 11:26

Inlägg av Benny Steen på 2016-06-07 18:41

Jag har för mig att det ska funka med enkel licens(eller vad det heter nu för tiden) eftersom tävlingen är svensk, även om den råkar gå i Norge. Hade varit skillnad om du kört i Norrmännens heat. Någon som är bättre insatt får gärna rätta mig.

Sådant här måste vi veta och vara absolut klartlagt i god tid innan tävling  
                   “enkel licens” är för trackdays. Den duger absolut inte på  tävling!

För SBF racing tävling i sverige gäller debutant, nationell eller Internationell. Inget annat.  Det är absolut inte säkert att  tävlingen betraktas som “svensk” av SBF. Många kör med debutant licensen. Jag har tidigare letat på SBFs hemsida (som ligger nere för service just nu) utan blivit klokare.  

Gustav Holmdahl
                  Deltagare

Det var Debutantlicens jag menade Benny, inget annat. Ursäkta oklarheten. Någon som VET får gärna gå in och rätta och jag håller med om att detta borde vara rätt tydligt i inbjudan tex. Vi har ju kört på Rudskogen innan så frågan borde inte vara ny.

Giulia 20 Super

Stefan Atterhall
                    Moderator

Då vi arrangerar och söker tillstånd själva (till skillnad mot förra gången), så det fungerar precis som “vanligt”. Skulle det behövts mågon specialare hade vi flaggat för det. 

Benny Steen
                      Deltagare

Inlägg av Stefan Atterhall på 2016-06-08 19:12

Då vi arrangerar och söker tillstånd själva (till skillnad mot förra gången), så det fungerar precis som “vanligt”. Skulle det behövts mågon specialare hade vi flaggat för det. 

strålande. tack för klargörandet. 

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.