Anmälan Challenge
Published by Claes Hindemith on
› Forum › Bankörning › Anmälan Challenge
- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 6 maj, 2014 kl. 07:05 av
Claes Hindemith.
-
FörfattareInlägg
-
5 maj, 2014 kl. 07:59 #40730
Hej,
Nu är 99:an uppstartad och vagnboksbesiktningen avklarad så vi tänkte anmäla oss till Gälleråsen.Skickar jag klassningskalkylen till carchallenge.se@gmail.com?
Hur ska vi som delar bil göra med challengeavgifter? Mailade Stefan för ett tag sedan i detta ärende och han låvade att återkomma med en lösning, nu är det bara 5 arbetsdagar kvar att betala in avgiften på och fortfarande ingen lösning.Mvh
Claes5 maj, 2014 kl. 10:27 #40731Jag försökte dessutom att anmäla mig till banmötet men blir inte vidareskickad till paypal.
När jag går in i min anmälningshanterare så är det ibockat att jag har betalt.
5 maj, 2014 kl. 21:12 #40732Inlägg av Claes Hindemith på 2014-05-05 07:59
Hej,
Nu är 99:an uppstartad och vagnboksbesiktningen avklarad så vi tänkte anmäla oss till Gälleråsen.Skickar jag klassningskalkylen till carchallenge.se@gmail.com?
Hur ska vi som delar bil göra med challengeavgifter? Mailade Stefan för ett tag sedan i detta ärende och han låvade att återkomma med en lösning, nu är det bara 5 arbetsdagar kvar att betala in avgiften på och fortfarande ingen lösning.Mvh
ClaesHärligt att ni är startklara och kommer till premiären!
Den där gmail-adressen känner jag inte igen, mitt tips är att skicka till challenge@alfaromeo.org med kopia till banmoten@alfaromeo.org
När det gäller betalningen så verkar Mats Berg rodda en hel del med detta så prova att kontakta honom: Till användarprofil
Vi ses till helgen
Nuvarande italienska fordon: Mondial T -92, Abarth 695 Assetto Corse Evo -13
Tidigare Alfor: Stelvio 2.2, Stelvio 2.0, 90 2.5 Super, Berlina 1750, 164 Q4, 2x159 Tbi SW, 159 2,2 JTS,6 maj, 2014 kl. 07:05 #40733Tack Mats.
Vi löste anmälningen genom att Henrik betalade in avgiften för banmötet och startavgift.
Lite konstigt att vilken dator jag än loggar in på så får jag tom ruta när jag ska välja “Avgift”.Kvarstår bara problemet med Challengeavgiften.
FörfattareInläggVisar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.