Anmälan Gelleråsen

Published by Kenneth Stefansson on

Forum Bankörning Anmälan Gelleråsen

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare

Hej, jag försöker anmäla mig till Gelleråsen 11/5, men hittar ingen “anmälningsknapp” för den aktiviteten. (Jag hittar den för Mittsverige) Kan inte heller se vad det kostar, utom att jag kan se att det är 300:- i rabatt vid anmälan senast 14 dagar innan race. Jag förstår att jag inte har letat på rätt sätt så jag är tacksam för lite hjälp.   / Kenneth Stefansson #22

# 22 Snart händer det!

Joel Rosén
    Deltagare

Priser (nere till höger): http://www.alfaromeo.org/Aktiviteter/Banm%C3%B6ten.aspx

Rabattkod: http://www.alfaromeo.org/Klubbinfo/Medlemsf%C3%B6rm%C3%A5ner/TabId/135/ArtMID/1314/ArticleID/82/Rabatterade-banm%C3%B6ten-n%C3%A4r-du-k%C3%B6r-din-Alfa.aspx

Anmälan (Scrolla ner och välj klass): http://www.alfaromeo.org/Aktiviteter.aspx

PR-licens löses för 250kr på plats har jag för ig jag läst i någon forumstråd…

Dyker förhoppningsvis själv upp om räserbilen går igenom besiktningen i nästa vecka Blir mitt första banmöte med Alfaklubben i så fall

GTV 2.0 V6 TB

Mats Berg
      Deltagare

Alldeles eminent svarat Joel!

Ser att priset för Challenge vilket jag misstänker att Kenneth ska köra, inte finns med. Men det är 1295 kr som förra året, med 300 kr rabatt om man kommer med en Alfa och anmäler sig i tid. Hoppas det löste problemen, Kenneth. Hojta till annars så löser vi det.

Inget är svårt om man kan det.

Tack för hjälpen, nu funkade det! Men när jag försöker komma tillbaka till sidan för att se detaljer om arrangemanget, så kommer jag bara till nedanstående bild, utan möjlighet att se tidsplan m.m., men det märker jag väl när kommer till Karlskoga?  

Visa detaljer

maj112014-05-11 06:59 – 18:00 Gelleråsen – Banmöte och CAR Challenge race 1 och 2
        Gelleråsens Motorbana (karta)

Traditionsenligt sparkar vi igång säsongen på Gelleråsen!

Som vanligt får vi besök av Corsa Italiana och naturligtvis kör vi dom första deltävlingarna i CAR Challenge. Naturligtvis även minst 3 prova-på klasser. Vi får köra till 18:00 så det blir mycket körtid på detta banmöte!

Exportera till kalender

# 22 Snart händer det!

Mats Berg
        Deltagare

Kenneth, det där är “huvudeventet”. Om du är inloggad går till Aktiviteter>Aktivitetskalendern och skrollar ner till 11 maj så hittar du det eventet överst och sen dom olika klass anmälningarna under. Om du inte ser dom olika klass anmälningarna så kan det bero på att man måste vara inloggad för att se dom.

Ett ungefärligt schema ligger under Banmöten, där saknas Corsa Italiana men det ger ett hum i alla fall

Biörn Bladh
          Deltagare

Omöjligt att få till anmälningen för mig fortfarande. 🙁      CRAP!   Får väl stå över i värst fall! :- (   🙁      …Surt!

Ragnar Rosengren
            Deltagare

Inlägg av Biörn Bladh på 2014-04-25 22:22

Omöjligt att få till anmälningen för mig fortfarande. 🙁      CRAP!   Får väl stå över i värst fall! :- (   🙁      …Surt!

Du är listad som anmäld om man tittar under anmälansaktiviteten i aktivitetskalender iaf… är det betalningen som strular?

156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III

Biörn Bladh
              Deltagare

Jo jag finns i listan men fattar inte ens hur jag kom dit då jag avbröt anmälan då det inte “lira”. Nu kan jag absolut inte få till nån betalning ö.h.t. Hajar absolut ingenting! Får nog ge mig. 🙁   Kontanter på plats eller p-girot är det enda jag klarar!  

Har löst detta åt Biörn!

Curore e Passione!

Biörn Bladh
                Deltagare

Helvetet  på Jorden!  ..Löst!  

Går det att dyka upp och betala på plats?

Mats Berg
                  Deltagare

Inlägg av Stefan Grönqvist på 2014-05-03 22:38

Går det att dyka upp och betala på plats?

Går alldeles utmärkt , då är det 1495 kr kontant som gäller.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.