Anmälan till bankörningar?

Published by Arvid Müllern-Aspegren on

Forum Bankörning Anmälan till bankörningar?

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Författare
    Biörn Bladh
    Deltagare

Var ser man om man är anmäld till Gelleråsen?

Hur pröjsar man?   Fick ett mejl att jag var anmäld men till det “dyra” priset. 🙁

Hur pröjsar jag på enklast sätt. Kan jag sätta in på ert Pg som förr om åren och skriva all uppgifter där.  

Hej å Hå!  

Mats Berg
    Deltagare

Inlägg av Biörn Bladh på 2014-04-22 19:03

Var ser man om man är anmäld till Gelleråsen?

Hur pröjsar man?   Fick ett mejl att jag var anmäld men till det “dyra” priset. 🙁

Hur pröjsar jag på enklast sätt. Kan jag sätta in på ert Pg som förr om åren och skriva all uppgifter där.  

Hej å Hå!  

Längst ner på A-klass anmälan så står du med, det är en sanning med lite modifikation. Du har inte betalt än så din anmälan är inte riktigt giltig än.Det är en liten bugg vi ska försöka få bukt med.

Börja med att gå till klubbinfo>medlemsförmåner>rabatterade banmöten och hämta din rabattkod, om du fortfarande kör Alfa? Sen går du tillbaks till A-klass anmälan. Där borde du kunna klicka på redigera anmälan, under texten på vänster sida. Gå vidare tills du får ett fält där det står rabattkod eller promocode, skriv i koden och glöm inte spara. Gå vidare och nu ska du ha fått 300 kr rabatt och betala på PayPall, antingen som kortbetalning eller via PayPall. Om det fortsätter strula hör av dig så ska jag försöka hjälpa till, 076/3921040.

Rabattkoderna är giltiga tills på söndag 23:59, så det är bara denna vecka kvar att betala det lägre priset.

Inget är svårt om man kan det.

Biörn Bladh
    Deltagare

Jo Alfa kör jag förstås!  

Verkar tyvärr hopplöst. Står bara att jag redan är anmäld redan. Inget verkar gå att ändra. 

Måste sova nu. Får försöka igen imorgon kväll. Buena Notte! 

Biörn Bladh
    Deltagare

Fixat! 

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.