Anmälan till Mantorp Park 19/9

Published by Sune Karlsson on

Forum Bankörning Anmälan till Mantorp Park 19/9

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Sune Karlsson
    Deltagare

Nu går det bra att anmäla sig till banmötet på Mantorp Park den 19/9.
      Anmäler sig gör man under Aktiviteter eller här.
      Rabattkoder för klubbmedlemmar som kör Alfa och anmäler sig minst 14 dagar innan banmötet finns här. 

Går det så går det...

Björn Ek
      Deltagare

På Kinnekulle var samtliga klasser fulla några dagar innan banmötet så anmäl dig nu om du vill vara säker på att få plats. Vi räknar med att det blir en välfylld folkfest som det brukar bli när klubben avslutar säsongen på Mantorp park. Var det 2012 vi var där senast?

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Lasse Emilsson
        Deltagare

Har anmält mig för körning i klass3 ! Kan man anmäla 2 förare på 1 bil. Min son har visat intresse för en prova på licens! 

Och vad är kostnaden omså fall?

Sune Karlsson
          Deltagare

Inlägg av Lars Emilsson på 2015-09-03 19:43

Har anmält mig för körning i klass3 ! Kan man anmäla 2 förare på 1 bil. Min son har visat intresse för en prova på licens! 

Och vad är kostnaden omså fall?

Det är egentligen platsen på banan vi tar betalt för. Om ni delar på bilen och kör t ex vartannat pass i samma klass kostar det inget extra. Förutom licensen förstås. Med prova-pålicens ska man köra i C-klassen så det passar ju bra att du är anmäld där.

Går det så går det...

Får man ta med co-driver i klass C? Min dotter vill gärna prova men hon vill inte kasta sig ut själv i bilen det första hon gör.

Micha Grönvalls
            Deltagare

Inlägg av Michael Gunnarson på 2015-09-04 07:40

Får man ta med co-driver i klass C? Min dotter vill gärna prova men hon vill inte kasta sig ut själv i bilen det första hon gör.

Svaret är nej, om inte den andre personen är en av arrangören godkänd instruktör. Vill hon bara se det hela kan hon antingen ta bilen några varv under lugna halvtimman alternativt åka med en godkänd instruktör någon gång under dagen, finns säkerligen möjlighet.

Hörde jag någon säga tävling ?

Okej, tack för svar. Då får det bli några lugna varv på lugna halvtimmen istället.

Lasse Emilsson
              Deltagare

Tack Sune!

Vi se på Mantorp!

Sune Karlsson
                Deltagare

Nu är det nästan fullt i klass B men det finns gott om platser i A och C. Tveka inte att anmäla dig till A eller C även om du från början tänkt köra i B. Om det visar sig att du hamnat fel gör vi vårt bästa för att flytta om under dagen.

Det gäller ju förövrigt oss som redan är anmälda. Känn efter om du hamnat i rätt klass och om du känner att du skulle trivas bättre i en långsammare eller snabbare grupp försöker vi lösa det.

Går det så går det...

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.