Anmälan Tjolöholm

Published by Peter Braun on

Forum Träffar Anmälan Tjolöholm

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 35 totalt)
  • Författare
    Peter Braun
    Deltagare

Hej,
    Startar denna tråd för anmälan till Tjolöholm.

Attachments:
    Stefan Werner
    Deltagare

Hoppas jag är anmäld nu

Stefan

Härligt Peter! Äntligen flyttstöket över och man kan fokusera på lite trevliga turer till bla västkusten!
    Anmäler mig så klart. Henrik och jag kommer bara ner med en bil i år. Antingen 166:an eller 159:an.

CAR7019. Alfa Romeo 159 2.4jtd 210hk Ti AWD -10

Peter Braun
    Deltagare

Du är anmäld Stefan Tyvärr så fungerar inte “anmäla” funktionen länkad till aktivitet ännu på nya sidan.

Mikael Kahlin
    Deltagare

Jag vill också anmäla mig!

MVH Micke

Per Edlund
    Deltagare

Kommer gärna, kan man beställa fint väder via denna tråden också?

Kommer som vanligt, med någon av mina Alfor.. Lappen att sätta i rutan ( typ “A3”) skickar ni ut en fil så man kan skriva ut den ??

Scuderia 116

Thomas Sjölin
    Deltagare

Posted By Stefan Martinsson on 21 apr 2018 08:51
    Kommer som vanligt, med någon av mina Alfor.. Lappen att sätta i rutan ( typ “A3”) skickar ni ut en fil så man kan skriva ut den ??

Är det en sån här du menar?

Denna är dock i A4.

Peter Braun
    Deltagare

Jag brukar lägga upp en fil som jag får från Tjolöholm där det står vilken placering vi har, så det är inte den Thomas lagt upp. Kommer du Thomas? Jag räknar med att vi blir ca 25 bilar som vi brukar vara.

Thomas Sjölin
    Deltagare

Posted By Peter Braun on 21 apr 2018 20:14
    Jag brukar lägga upp en fil som jag får från Tjolöholm där det står vilken placering vi har, så det är inte den Thomas lagt upp. Kommer du Thomas? Jag räknar med att vi blir ca 25 bilar som vi brukar vara.

Var bara en fråga, jag gjorde den där för ett par år sedan. Aldrig varit på Tjolöholm och lär knappast åka dit heller då jag bor i Stockholm. Det var inte så att det betydde “Här är den” utan jag frågade som sagt om det var något liknande som efterfrågades.

Peter Braun
    Deltagare

Du frågade Thomas och jag bara svarade. Passade bara på att fråga om du ville vara med. Frågan är fri. Ha en bra dag.

Robert Hultman
    Deltagare

Posted By Thomas Sjölin on 21 apr 2018 13:48

Posted By Stefan Martinsson on 21 apr 2018 08:51

Är det en sån här du menar?

Denna är dock i A4.

Spontant tycker jag att det var en väldigt snygg “lapp”. Om arrangören av en träff inte tillhandahåller en egen lapp tycker jag att det verkar kanon att använda.

Stockholm

Peter Braun
    Deltagare

Man får sätta upp vilken lapp man vill. Thomas lapp tycker även jag ser bra ut. Den lappen jag alltid lägger upp på sidan säger var man skall ställa upp sin bil. Har man inte den lappen på sin vindruta så vet inte deltagaren vart han/hon skall köra och de på Tjolöholm vet inte vart de skall leda dig.

Robert Jakobsson
    Deltagare

Hej Peter!
    Jag vill också anmäla mig till Tjolöholm.
    Gillar också Thomas bilpresentation

Alf1GT

Johan Granath
    Deltagare

Är det för sent att anmäla sig? Om inte så skulle jag vilja anmäla min bil. En 156 GTA SW om den klassar in.

156 GTA Q2 SW -03

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 35 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.