Årsmöte Malmö Live rumsbokning

Published by Annie Kärävä on

Forum Träffar Årsmöte Malmö Live rumsbokning

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Annie Kärävä
    Deltagare

Malmö live 20% på rummen ange MHRF rabatt.

My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/

Per Fohlström
      Deltagare

Hallå!

Bokade nu, visserligen lite sent, men någon rabattkod hade de inte hört talas om. talade med två stycken nere på clarion, och ingen av dem hittade någon MHRF rabatt

någon som vet??

/Perra

Henrik Ahnfeldt
        Deltagare

Inlägg av Per Fohlström på 2016-11-21 13:29

Hallå!

Bokade nu, visserligen lite sent, men någon rabattkod hade de inte hört talas om. talade med två stycken nere på clarion, och ingen av dem hittade någon MHRF rabatt

någon som vet??

De där Clarionfigurerna verkar krångligare än alfister. Jag och Per bokade tre min därifrån. Kostade under hälften. Får man säga det?

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Wille Roos
          Deltagare

På tal om årsmötet, kommer det  inte lite formalia och tider osv. innan? Jag har inte hittat nåt under Formalia under Medlemssidan.

Wille R.

Robert Hultman
            Deltagare

Inlägg av Wille Roos på 2016-11-23 19:18

På tal om årsmötet, kommer det  inte lite formalia och tider osv. innan? Jag har inte hittat nåt under Formalia under Medlemssidan.

Jag vet inte varför punkten “Agenda årsmöte 2017”  under årsmöteshandlingar 2016 inte är klickbar.  Jag ska se om jag kan ordna det i morgon.  Årsmötet börjar hur som helst kl 16:00.

Stockholm

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.