Årsmötet

Published by Peter Braun on

Forum Träffar Årsmötet

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Peter Braun
    Deltagare

Glöm inte att anmäla dig/er till årsmötet under aktiveter. I år så kommer bl a en bil lottas ut! 

Peter Braun
    Deltagare

Ni får gärna börja anmäla er till årsmötet. Kommer bli trevligt med bl a ett billotteri. 

Torbjörn Wulf
    Deltagare

En vecka kvar att anmäla sig till årsmötet och ev middag.
    Som det ser ut just nu är det 27 anmälda till årsmötet, ju tidigare anmälan ju lättare får vi att kunna planera och detsamma gäller så klart för middagsplanerna.
    Kör på och anmäl er

Om ni missat det så har vi en fin 166a som vi lottar ut, passa på och ta chansen att vinna den.
    Välkomna

/Torbjörn

Peter Braun
    Deltagare

Sätt igång och anmäl er. Som Torbjörn så kommer en fin 166:a lottas ut.

Wille Roos
    Deltagare

Det hade varit trevligt att få nån form av presentation av resp. kandidat som aspirerar på att sitta med i ledningen. Även sittande. T.ex. en liten redogörelse över kandidatens planer, mål och ambitioner, varför just han/hon är ett bra val.  För de som kandiderar på nytt så skulle en redovisning av vad han/hon  bidragit med under året i styret verkligen uppskattas. Även sittande och varför inte även valberedningen.  Kan med fördel skrivas i tråden, helst innan årsmötet kanske.

Träffar, hemsidan, klubbshoppen, öppenhet, protokoll, vad som kandidaten uträttat under perioden osv. Det hade säkert höjt intresset.

Tycker en betalande klubbmedlem sedan 44 år.

Wille R.

Hej Wille,

Det är valberedningen som inkommer med nya kandidater för styrelsen, det skickas ut med de årsmöteshandlingar som skickas till alla som kommer till årsmötet, enligt tradition. Om du inte har möjlighet att komma men ändå få handlingarna är det enklast att du mailar sekreteraren och bet att få dem mailade till dig. Efter årsmötet kommer de nya styrelsemedlemmarna presenteras i KB. 
    Hela styrelsen med namn och roller uppdateras ju även på hemsidan, kontentan är att alla naturligtvis får information, men vill du ha det innan infon kommer ut på hemsidan eller genom KB är enklast att maila vår sekreterare.

/Torbjörn

Pierre Veiret
    Deltagare

Lite för sällan man betalar genom sidan, glömde bort den funktionen.
    Följde instruktionen att betala till plusgiro, gjorde det via banken, nu kunde jag inte anmäla mig via hemsidan då sista steget var att betala….vilket jag nyss gjort via banken…hmmmm.

Så kan det gå om man inte tänker, ni ser nog min betalning imorgon/tisdag, kan inte anmäla mig som deltagare.

Sorry att man strulade till det!

Gäller såklart middagen

Pierre,

Du ser iaf anmäld ut på hemsidan och vi fångar upp din betalning på plusgirot så du är mer än välkommen både på årsmöte och middag
    /Torbjörn

Robin Nyquist
    Moderator

Jag har anmält mig till middagen men kom aldrig till någon sida där betalalterbativ var möjligt, hur kommer det sig?

Klasstrea CAR Challenge kl. II -- 2019!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

I garaget för tillfället
    AR Alfetta GTV 1.8 TBi | #6, CAR Challenge kl I | Scuderia V.A.N Corse (Projekttråd)

Henrik Ahnfeldt
    Deltagare

Inlägg av Robin Nyquist på 2014-11-10 17:11

Jag har anmält mig till middagen men kom aldrig till någon sida där betalalterbativ var möjligt, hur kommer det sig?

Du är en sopa Robin. Jag ska visa dig hur man gör.

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Robin Nyquist
    Moderator

Inlägg av Henrik Ahnfeldt på 2014-11-10 21:28

Inlägg av Robin Nyquist på 2014-11-10 17:11

Du är en sopa Robin. Jag ska visa dig hur man gör.

Hörru du din flottbuk, nu är jag anmäld och betald! 

Klasstrea CAR Challenge kl. II -- 2019!
    Följ framfarten - Bilder Instagram | Resultat Alfaromeo.org | Racefilm Youtube

I garaget för tillfället
    AR Alfetta GTV 1.8 TBi | #6, CAR Challenge kl I | Scuderia V.A.N Corse (Projekttråd)

Pierre Veiret
    Deltagare

Inlägg av Torbjörn Wulf på 2014-11-10 11:19

Pierre,

Du ser iaf anmäld ut på hemsidan och vi fångar upp din betalning på plusgirot så du är mer än välkommen både på årsmöte och middag

/Torbjörn

Kanoners, tackar!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.