Banmötesfilm?

Published by Stefan Atterhall on

Forum Bankörning Banmötesfilm?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Stefan Atterhall
    Moderator

Banmötesvänner,

Nu börjar det ju filmas och grejas kors och tvärs när vi kör race och banmöten. Hur vore det om vi skulle kanske sätta en plan och se till att kunna göra ett gemensamt material, likt det som Mats Strandberg krigade ihop från finalen på Mantorp -07 men mer som en översikt av banmötesverksamheten?

Jag tänker att det kan vara bra att ha för att visa upp oss, både internt inom klubben för att alla medlemmar ska få en insikt i vad vi håller på med, men även utanför och marknadsföra både klubb och serie. (Har vi hört den förr? )

Patrik Skoog har gjort en ganska enkel men trevlig film för BMW Cup;

Ta mig till Youtube

Lite tyskt stel och kantig kanske, men med en gnutta italiensk flärd på något liknande skulle det ju kunna bli riktigt trevligt. Kenneth gjorde ju en lite mer personlig film från Gelleråsen;

Ta mig till Youtube

Jag tänker mig något lite mitt emellan det där, självklart med en massa vackra motorljud osv….

Vad tycker ni om det?

Mats Berg
      Deltagare

Låter som ett lysande förslag! Inte för att jag har nått att bidra med i materialväg men drönar filmen från Kullen är ju riktigt bra.

Länkarna funkade inte för mig, hamnade på Disturbeds another way to die vilket inte gjorde ont??

Inget är svårt om man kan det.

Stefan Atterhall
        Moderator

Inlägg av Mats Berg på 2015-09-23 22:48

Låter som ett lysande förslag! Inte för att jag har nått att bidra med i materialväg men drönar filmen från Kullen är ju riktigt bra.

Länkarna funkade inte för mig, hamnade på Disturbeds another way to die vilket inte gjorde ont??

Nu borde länkarna funka bättre?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.