Betala medlemsavgiften

Published by Lennart Elofsson on

Forum Allmänt Betala medlemsavgiften

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Mats Forssén på 2014-01-12 14:27

Jag upptäckte precis att jag har fel medlemsnummer i min profil, detta kanske hänger ihop med att jag var testanvändare?

Hittar inget sätt att justera detta själv, går det att lösa på annat sätt?
    Mitt medlemsnr är 1615 och i min profil står det just nu 8009

Blir det stökigt iom att jag betalt medlemsavgift och Challangeavgift då jag haft fel medlemsnr reggat?

Fixat!

Det kan bli sådär om man gör fel eller något går fel när man kopplar medlemsnumret mot sin nya användare. Då tilldelas man automatiskt ett nytt medlemsnummer och den nya serien börjar på 8000. Men nu har du fått tillbaka ditt gamla!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Mats Forssén
    Moderator

Mille Grazie!

#71 Abarth 695 Assetto Corse Evo

Pierre Veiret
    Deltagare

I Charlottes svar med bilderna…. i bilden när jag fyller i medlemsnummer kommer jag till mina uppgifter…”är detta jag?”
    Klickar på ja och får hela tiden upp ”Skapa ny användare” där jag INTE kan använda mig av mitt existerande login namn då det redan finns en användare med det namnet

Får inte upp samma bild som Charlotte med att betala medlemsavgiften!

Om jag betalar den separat, får jag också nytt medlemsnummer tro?

Pierre Veiret
    Deltagare

Vet inte vad som hänt eller hur det hände men nu har jag 8016, mitt gamla är 5417

Björn Ek
    Deltagare

Hej Pierre! Du har väl varit med i testarbetet? Då har du redan en anvndare och snurran fungerar inte. Jag fixar!

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Pierre Veiret på 2014-01-12 20:36

Vet inte vad som hänt eller hur det hände men nu har jag 8016, mitt gamla är 5417

Kolla nu!

Pierre Veiret
    Deltagare

Tja Busen,
    Nu funkar allt och jag har rätt nummer och betalat medlemsavgiften!

Tackar!

När är sista dagen att betala medlemsavgiften för 2014?

Forza Fiat Racing Team

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Fredrik Ståhlgren på 2014-01-15 08:48

När är sista dagen att betala medlemsavgiften för 2014?

2014-12-31 

Vi tycker förstås att det är roligt om du vill vara medlem så stor del av året som möjligt så anmäl dig gärna tidigt men det finns ingen sista-dag. Det har mer att göra med att du behöver finnas med när vi tar ut adresslistan till första klöverbladet eller ha hunnit betala innan du ska gå på en träff som kräver medlemsskap. Sen vill du väl öppna ditt garage här på sidan så snart som möjligt? 

Daniel Felton
    Deltagare

Inlägg av Björn Ek på 2014-01-12 22:14

Hej Pierre! Du har väl varit med i testarbetet? Då har du redan en anvndare och snurran fungerar inte. Jag fixar!

Din nya huvuduppgift på hemsidan Björn… tillverkning av nya nummerplåtar (medlemsnummer).

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Nu har man äntligen fixat betalningen. Får man årets första tidning trots att man är lite sen?

Forza Fiat Racing Team

Björn Ek
    Deltagare

Inlägg av Fredrik Ståhlgren på 2014-02-02 15:47

Nu har man äntligen fixat betalningen. Får man årets första tidning trots att man är lite sen?

Klart man får! 

Härligt! 

Forza Fiat Racing Team

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.