Bil på banmötet?

Published by Biörn Bladh on

Forum Bankörning Bil på banmötet?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Biörn Bladh
    Deltagare

Går väl inte att se vilken bil anmäld person ämnar kör med längre. ..Lite tråkigt är det allt! 

Stefan Atterhall
      Moderator

Inlägg av Biörn Bladh på 2014-04-27 11:28

Går väl inte att se vilken bil anmäld person ämnar kör med längre. ..Lite tråkigt är det allt! 

Vem vet, det kanske finns på planen för framtiden…

Men jag vet inte om jag tycker att det är så tråkigt att anmälan nu dyker upp automatiskt – bil eller inte, och att den som anmäler sig får bekräftelse direkt. Jag har suttit i några år tidigare och skött det manuellt med alla anmälningar – hjälpte du till med det då? Tycker du att din kommentar hjälper till nu också? Det är bra med feedback, men det är roligare om det är något som är lite konstruktivt…

I/utanför garaget:
        - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
        - 147 GTA -03
        - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
        - Sprint Veloce 1.7 8V -87
        - Alfasud TI 1.7 8V -78

Härlig ton i klubben Stefan Om jag förstår Biörn rätt så var det väl en stilla undran om det går att se vilka som kommer till Gelleråsen och vilka bilar som kommer vara på banan. Dit svar tyder på att det inte går att se samt en onödig skrapa till Biörn, trist.

Biörn Bladh
        Deltagare

Nä men lugn nu!  Allt blir inte bättre i en mer automatiserad värld, tydligen. Nån måste lägga ner massa jobb som han egentligen inte vill lägga ner. Helt ok! Jag har full förståelse där. 

Jag förstår absolut att det blir massa mindre jobb om detta kan skötas automatiskt (med datakraft). Jättebra!  Däremot är jag helt inkompetent vad angår programmering m.m liknande. Begriper absolut inte alls hur man tex fixar en hemsida osv. Helt nollad där… men alla kan inte kunna allt så är det. Skall nu försöka vara lite mer konstruktiv då (svårt eftersom jag är helt usel på datorer… )  

När man anmäler sig kanske det kan gå att fixa en “spalt” där man skriver in vilken bil man ämnar köra på något outgrundligt vis alltså. Som sedan kan synas där man ser dom som är anmälda. Naturligtvis måste någon med tillräckliga kunskaper om detta på hemsidan engagera sig. Det är jag absolut inte rätt man för, tyvärr… Det var från början bara en ödmjuk önskan faktiskt. Absolut ingen kritik eller tvång för er som kämpat med “datahelvetet” och fått till denna utmärkta hemsidan så bra som den faktiskt är.  

Sir Atterhall absolut inga hard feelings här inte. Bra att du “sticker” lite men jag kommer absolut inte någonsin hjälpa till på någe vis mer än sporadiskt och spontant. Har helt fel jobb för att kunna ta på mig några uppgifter tyvärr. Om jag tar på mig ett jobb så är jag helt bergsäker på att kunna utföra det annars gör jag det inte. Visst vill man hjälpa till men ibland är verkligheten en begränsning.  Kör hårt!    Ps.. Har redan tappat minnet en gång.. Ds. 

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.