Bilder från Kinnekulle 20/21 Aug?

Published by Mats Strandberg on

Forum Bankörning Bilder från Kinnekulle 20/21 Aug?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Mats Strandberg
    Deltagare

Jag har inte varit aktiv här på ett tag men eftersom jag gjorde min återkomst till banmötesvärlden nu i helgen så undrar jag ifall nån råkade fotografera mig (min bil)? 

Körde en svart BMW 330i (E90), så jag antar att det är en klen chans att nån orkade lyfta kameran. 

Jag tog lite bilder men jag måste framkalla filmen först. 

/Mats Strandberg

Sune Karlsson
      Deltagare

Väldigt tyst här! Visserligen var vi inte så många men vi som var där hade kul!

Bjuder på några varv i klass B på söndagen. Med Ferrariljud som bonus och ett (för mig) snabbt varv.

Å banmötesgruppens vägnar vill jag tacka alla positiva deltagare som gjorde vårt jobb lätt och kul under båda dagarna!

Går det så går det...

Benny Steen
        Deltagare

Inlägg av Sune Karlsson på 2016-08-26 13:03

Väldigt tyst här! Visserligen var vi inte så många men vi som var där hade kul!

Bjuder på några varv i klass B på söndagen. Med Ferrariljud som bonus och ett (för mig) snabbt varv.

Å banmötesgruppens vägnar vill jag tacka alla positiva deltagare som gjorde vårt jobb lätt och kul under båda dagarna!

Det är vi deltagare som skall tacka för ert jobb! 

Jag har åkt på en del andra märkesklubbars träffar. CAR är faktiskt bäst roddade. vi har inte dom snabbaste bilarna men det är ett väldigt bra flyt i körschemat utan onödiga pauser. 

Mikael Eriksson
          Deltagare

Tog en del bilder, dock inte på nå’n BMW…bilderna finns att beskåda på Alfisti Swedens facebooksida https://www.facebook.com/groups/122461324456297/

Försökte lägga upp dom på CAR Challange’s facebooksida men man tillåts inte lägga upp album där…

//Mikael Eriksson

CAR#9270 Mikael Eriksson Alfetta GTV 2.0 1982

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.