Bilder från Knutstorp…!

Published by Crister Borg on

Forum Bankörning Bilder från Knutstorp…!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Crister Borg
    Deltagare

http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=96551

Hittade dessa på Rejsa…!

elCrillo Kalmar

Sune Karlsson
      Deltagare

Fyller väl på med lite film. Första gången i klass A för mig och jag kände mig mest som ett rundningsmärke i början Så småningom kom flytet i körningen och mot slutet av dagen blev det rätt bra. Alltså blir det en film från sista passet.

Så småningom kan det bli lite mer film där jag blir omkörd av roligare saker än engelska plastbilar.

Går det så går det...

Jakob Hultkvist
        Deltagare

En film från sista passet i A. Skulle blivit fler men kamerafästet hade slarvats bort. Sista passet blev det tejp

Går ut tillsammans med twinspark GTAm:en, vi släpper en kompressor-peugeot  som kommer på varma däck men sen blir det jakt Tyvärr släpper han om alldeles för lätt.

https://www.youtube.com/watch?v=33Z6_SFDKG4

Ombordfilm

(Edit 2014-10-13: La till klickbar länk till film, moderator Mats Forssén)

Jakob

Filip Malm
          Deltagare

Här är ett klipp från Super Amazonen och min förstakörning tillsammans med Alfa klubben.

Incar Knutstorp

Kul och bra organisrat

Henrik Ahnfeldt
            Deltagare

Jag stod och dreglade lite bredvid amazonen på förmiddagen och hade tänkt kolla lite närmare efter racen men då var den borta tyvärr. Grymt läcker!!!

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Sune Karlsson
              Deltagare

Här är lite mer filmer från pass 3 och pass 4 i klass A. Har inte riktigt fått upp farten här så jag blir nog omkörd av dom flesta. Stor chans att se sin egen bil susa förbi med andra ord!

Men var är alla andra filmer? Nog var det väl fler som filmade?

Går det så går det...

Mats Forssén
                Moderator

Inlägg av Sune Karlsson på 2014-10-13 09:58

Här är lite mer filmer från pass 3 och pass 4 i klass A. Har inte riktigt fått upp farten här så jag blir nog omkörd av dom flesta. Stor chans att se sin egen bil susa förbi med andra ord!

Finns några filmer här: Racerapporter

Sune Karlsson
                  Deltagare

Inlägg av Mats Forssén på 2014-10-13 10:08

Inlägg av Sune Karlsson på 2014-10-13 09:58

Finns några filmer här: Racerapporter

Jodå, dom har jag tittat på och njutit av. Men nu vill jag se film på MIN bil och hur det ser ut när jag kör (eller kanske inte)

Går det så går det...

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.