Billiga fälgar

Published by Robert Lindblom on

Forum Allmänt Billiga fälgar

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Robert Lindblom
    Deltagare

Hej,

Redan när jag köpte min 75a så var dom medföljande fälgarna både vinda och skeva, jag lämnade in dom och försökte få dom fixade men det blev inte riktigt bra. Jag köpte sedan en uppsättning begagnade fälgar, men det visade sig att dom inte heller var riktigt bra. Även om dom var bättre än första uppsättning.

Men nu är jag trött på att vibrera omkring, så jag funderar på att köpa nya fälgar. Probleme är att man inte direkt simmar i pengar. Så frågan är finns det att få tag på någotsånär billiga fälgar till en 75a? 

Det är ju inte den vanligaste bultcirkeln och så. 

Släng ut en köpesannons här på forumet så ska du se att folk har fälgar de kan sälja. Annars säljs det mycket på EBay Kleinanzeigen, typ tyska blocket.

Niklas

Alfa Romeo 156 GTA & Alfa Romeo 75 TS

Robert Lindblom
      Deltagare

Fast risken med en begagnad annons är att jag igen får tag på skeva fälgar. 

Åke Nyberg
        Deltagare

Jag har 4st helt nya i garaget – orginal plåtfälgar. Täby Stockholm  kommer från en lagerrensning hos en Alfa Verkstad

0708 – 407 407

Robert Lindblom
          Deltagare

Låter intressant, skickar PM

Stefan Atterhall
            Moderator

Inlägg av Robert Lindblom på 2017-08-24 14:21

Fast risken med en begagnad annons är att jag igen får tag på skeva fälgar. 

Ja, men smakar det så kostar det? Du kan ju hitta ett par prisvärda och fina begagnade fälgar också. Köpesannonsen kostar inget… 

I/utanför garaget:
              - Giulietta Sportiva 1.4 TB 170 TCT -14
              - 147 GTA -03
              - 156 Sportwagon 2.5 V6 TI -04
              - Sprint Veloce 1.7 8V -87
              - Alfasud TI 1.7 8V -78

Magnus Westin
              Deltagare

Kolla vårt eget annonsforum. Där finns alufälgar som verkar riktigt lovande inlagda i måndags. 

Mange

Mange W

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.