Bilplåtslagare i Göteborg med omnejd sökes.

Published by Fabio Vecchi on

Forum Projekt Bilplåtslagare i Göteborg med omnejd sökes.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Fabio Vecchi
    Deltagare

Hej.

Jag har en annan tråd här på forumet där jag beskriver vad jag skall gör med min Alfa 2000 GTV -72.  Karossen står hos en plåtkille i Alingsås sedan i vintras men han kommer inte igång med jobbet. Nu i dagarna skulle karossen flyttas till en annan plåtkille men han fick en hjärnblödning för en vecka sedan. Så nu är jag tillbaks på ruta ett. Jag kommer inte igång med min del av jobbet. Karossen har varit i Oslo där den fått ett syrabad så den är helt ren från rost och underredsmassa. Jag har köpt nya delar så som dörrskinn, trösklar, bakskärmar, golv, reservhjulsbalja m.m. från Classic Alfa i England. Bilen skall återställas till originalskick. Då plåt och svetsarbeten samt lack inte är min starka sida behöver jag få tag på en duktig plåtkille med referenser som mot betalning åtar sig att få ihop karossen. Finns det någon som känner sig manad eller känner någon, är jag väldigt tacksam för alla svar.

Fabbe

Peter Braun
      Deltagare

Hör av dig till auto alfa. Det finns lite “plåtgubbar” som stryker runt där.

H-P Magnusson
        Deltagare

Viklunds bil och karosseri är ett säkert kort. Väntetid men det blir ett bra slutresultat.

H-P

Gianfranco Vedda
          Deltagare

Hej Fabio!

Vet inte om du fortfarande är ute efter en plåtslagare, men jag kan rekomendera PaintIT AB i Malmö.

Grym kille! Han har lackerat och fixat diverse grejer för mig tidigare med grymt slutresultat. Han har även haft en del andra alfor inne i sin verkstad tidigare, så han vet vad han gör.

Ta kontakt med honom så kan han lösa problemen för dig! 

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.