Bli medlem!

Published by Peter Braun on

Forum Allmänt Bli medlem!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Peter Braun
    Deltagare

Som jag ser så finns det en del aktiva inloggade på våran nya hemsida som inte är medlemmar. Ibland så kan det komma en del synpunkter från dessa personer också. Frågan är då varför man då inte anmäler sig till våran fina klubb och blir medlem. Att denna sida finns beror helt och hållet på våra betalande medlemmar och folk i klubben som lagt ner otroligt mycket tid helt gratis. Något att fundera på kanske.

Kanske det har något att göra med att senast jag tänkte betala så fungerade inte den funktionen?

Kanske det har något att göra med att senast jag använde hemsidan skulle det behövas 8 skärmar för att se vad bilderna föreställde?

Kanske det har något att göra med att senast jag använde meddelandefnktionen via telefonen som jag oftast surfar på inte kunde se vad jag själv skrev eftersom funktionen inte direkt tog hissen hela vägen upp?

Något att fundera på kanske? Det är som det är när det som är är upp och ner
    Tills saker och ting fungerar så bra att jag gillar att använda sidan kommer jag förmodligen att njuta av ”den andra alfasidan”… Tänker inte be om ursäkt för det som ditt inlägg låter som.

Alea eacta est!

'06 GT 3.2L '00 Zender 166 3.0 GTAmodifierad ’70 Berlina räser

Torbjörn Wulf
    Deltagare

Fredrik,

Det finns ju en hel del annat än webben som väl är anledning att vara betalande medlem
    Medlemsförmåner, klöverbladet, billigare banåka, subventionerade träffar osv.
    Jag vet inte vilken browser du använder men jag har inga av de problem du nämner, kanske kan vara värt att testa från annan om det kan hjälpa
    /Torbjörn

Daniel Erdeljan
    Deltagare

@Peter Braun, rösta igenom att bara medlemmar kan se forumet och skriva inlägg då!

Ja, jag skojar så klart!

@Fredrik
    Det går att betala, allt annat är sådär klart

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.