Blue&me 159

Published by Övergivna Forumposter on

Forum Teknik Blue&me 159

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

Hej.Jag har ett problem med blue&me när jag spelar mp3 från usb.Det är så här att ljudet från förarhögtalare försvinner och kommer tillbaka bara när jag spelar mp3 från usb ,och när jag pratar i tel via bluetooth.Radio och cd funkar som det ska.Har någon av er haft samma problem?

Jag känner inte igen din problematik, jag har alltid ljud ur högtalarna eller så fattar jag inte din felbeskrivning.

Fyller på med en egen fundering om Blue & Me.  Många gånger när jag startar upp bilen så fungerar inte “musik från USB”. Den startar ju upp senaste ljudkällan. Då måste jag starta om spelaren & ibland räcker inte det. Då måste jag stänga av bilen & starta om allt. Någon som har samma beteende på sin?

Något som också är ett irritationsmoment… Jag har rätt mycket musik på USB-stickan och vill lyssna mig fram mot slutet. Ibland så “kraschar” den och börjar om från början. Verkar som den tappar Index för när jag testar sök via Voice-kommandot ber rösten mig vänta tills indexeringen är klar. Och den tar tiiid…

Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.