Boende dubbelhelgen Kinnekulle

Published by Robin Nyquist on

Forum Bankörning Boende dubbelhelgen Kinnekulle

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Robin Nyquist
    Moderator

Tänkte att det kan vara en bra idé att kolla boendet i tid till dubbelmötet på Kullen! I stort sett alla vill ju bo enligt tradition på Falkängen och det är ett bröllop den helgen som bokat en massa rum där också dvs det kan vara bra att ta tag i boendet nu!

Jag har två platser kvar ifall det är någon som saknar boende! Med frukost dessutom 

Ring/smsa mig i sådanafall på 0737 – 274 789!

Henrik Ahnfeldt
      Deltagare

Jag har tre bäddar bokade till familjen som jag tyvärr måste avboka. Innan jag ringer Falkängen och avbokar så kollar jag om någon här behöver platser så platserna inte går till några bröllopsgäster eller annat löst folk Dra iväg ett mess till mig isf.

0708-373 373

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

Hei Henrik! Jeg er interessert i å overta bookingen på Falkängen. Du kan evt skrive det hele over på meg, så kan jeg evt høre om det andre som vil dele med meg. Mvh

Egil Johannesen
        (Normannen i rød Alfa 156 2,5 V6, klasse A)

Henrik Ahnfeldt
        Deltagare

Inlägg av Egil Johannesen på 2015-08-02 19:07

Hei Henrik! Jeg er interessert i å overta bookingen på Falkängen. Du kan evt skrive det hele over på meg, så kan jeg evt høre om det andre som vil dele med meg. Mvh

Egil Johannesen
          (Normannen i rød Alfa 156 2,5 V6, klasse A)

Hej Egil.

Alla platser är dessvärre bokade men hoppas du hittar plats på Falkängen ändå. Vi ses…

(((Segrare klass lll 2015))) Scuderia V.A.N Corse #63

OK!  Vi sees.

Jeg har en plass ledig i stuga på Falkângen fra fredag til søndag, om noen behøver. Frokost er også bestilt.

mvh Egil J
          (normannen i rød 156 V6)

Benny Steen
          Deltagare

det finns en ledig plats i stuga på kinnekulle camping & stugby. fredag-söndag. det ligger någon km längre längs vägen förbi falkängen. 180:- natt. 

benny@steencon.se

Robin Nyquist
            Moderator

Har fått avbokning på de som skulle ha två platser hela helgen, de skall bara ha den lördag-söndag

Dvs att fredag-lördag finns det två bäddar lediga! Med frukost!

Ring eller messa mig på 0737274789

Robert Jakobsson
              Deltagare

Hej!  Jag är ev. intresserad av att sova någonstans lördag till söndag. Det beror på om det går att efteranmäla sig till middagen på lördag kväll. Jag ska bara köra på söndag. 

Alf1GT

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.