Busso startar ej efter renovering

Published by Lars M Blomberg on

Forum Teknik Busso startar ej efter renovering

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Lars M Blomberg
    Deltagare

Jodå det ska lösa ut sig till slut. Lite surt när man trodde att nu är målsnöret nära och så inte. Jag har åkt ut på jobb nu så jag har lämnat över problemet tills vidare. Vi får se det kanske är löst när jag kommer hem. Vi lossade förresten en riktigt fin Bertone coupe igår i Göteborg. Importerad från staterna. Hann tyvärr inte ta någon bild men röd och fyrpunktsbälte på förarplats, kanske någon härifrån som importerat? Läckert värre. Vi har haft med oss en hel del Lancia Delta Integrale under senaste året också men oftast lossat de i England. Alltid kul med lite roliga bilar i lasten.

Sune Karlsson
      Deltagare

Inlägg av Lars M Blomberg på 2014-04-05 08:55

Vi lossade förresten en riktigt fin Bertone coupe igår i Göteborg. Importerad från staterna. Hann tyvärr inte ta någon bild men röd och fyrpunktsbälte på förarplats, kanske någon härifrån som importerat?

Den här kanske?

Går det så går det...

Lars M Blomberg
        Deltagare

Japp den var det. Lade inte märke till fälgarna men de kanske var de som satt på också. Bra beslut att ta den i ro/ro istället för i container. Hanteras mycket varsammare i ro/ro än container och väldigt sällsynt att det blir några skador. 

En början kanske kan vara att få dit ett fräscht batteri och låta den stå med ctek laddare e.dyl.

En polares gamla Range Rover drabbades av imobilizerstrul efter ha stått något år, tyvärr står den fortfarande (Är nog rätt billig nu 🙂 men vem vill ta sig an gammal luftfjädring och sån skit..) men det borde ju gå att sparka igång på något vis tycker jag..

Niklas Ericson
          Deltagare

Hallå, här sitter jag och tittar på ev saker som kan gå fel inför en ett ett eventuellt GTA införskaffande… Och ser att min GTV blev nämnd i tråden. Nu har den och jag bott i Sverige ett år.

Här kommer en bild på min GTV. 

| 1969 1750 GTV | 2006 SAABARU 9-2x | 2014 BMW 520d SW | Väntar på 2016 4C |

Lars M Blomberg
            Deltagare

Inlägg av Niklas Ericson på 2015-05-05 10:03

Hallå, här sitter jag och tittar på ev saker som kan gå fel inför en ett ett eventuellt GTA införskaffande… Och ser att min GTV blev nämnd i tråden. Nu har den och jag bott i Sverige ett år.”

Roligt att det kom en bild också. Hoppas den kom hem i fint skick och du var nöjd med transporten! / Lars

Claes Johnsen
              Deltagare

Hola hola,

hur gick det med dom två felande bilarna här?

någon slutkläm och vad var felen i så fall?

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.