CAR fyller sextio år, anmälan till Gärdet

Published by Björn Ek on

Forum Träffar CAR fyller sextio år, anmälan till Gärdet

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Björn Ek
    Deltagare

På förekommen anledning bestämde vi oss för att det kunde vara kul att se vilka som tänkte dyka upp och parkera sin Alfa på gärdet när vi firar sextio år. Anmälan är inte på något sätt obligatoriskt utan det går bra att bara dyka upp precis som man brukar men det kan ju vara lite trevligt med en fingervisning så in och anmäl dig i aktivitetskalendern nu om du tänker dyka upp! 

Länk för den late

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Pierre Veiret
    Deltagare

Vad lat jag är…

Thomas Sjölin
    Deltagare

Lite dålig planering från min sida men jag befinner mig lite väl långt bort för att kunna delta dessa dagar.

Hej,

jag har anmält mig och finns med under länken där man betalar för middagen! Går det inte att använda denna information eller vill du att vi som kommer skall skriva in med vilken Alfa vi kommer åkande?

Med vänliga hälsnibgar

Roland 

164 3.0 12v 1996 Giulia 1300 Ti 1969

Robert Hultman
    Deltagare

Inlägg av Roland Sjölander på 2016-07-10 16:05

Hej,

jag har anmält mig och finns med under länken där man betalar för middagen! Går det inte att använda denna information eller vill du att vi som kommer skall skriva in med vilken Alfa vi kommer åkande?

Med vänliga hälsnibgar

Roland 

Middagen och träffen på Gärdet är två separata evenemang även om båda ingår i firandet. Man kan vara med på både eller bara på endera av dem. Förut kunde man bara anmäla sig till middagen (eftersom vi behöver en anmälan för att kunna dimensionera). Nu kan man också anmäla om man är med på Gärdet. Där krävs det ingen anmälan för att delta men det kan vara bra/kul ändå att se vilka och hur många som tänker komma.

Stockholm

Tack Robert!

Nu förstår jag!

/Roland

164 3.0 12v 1996 Giulia 1300 Ti 1969

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.