CAR:s hemsida och senaste firefox

Published by Martin Sipek on

Forum Allmänt CAR:s hemsida och senaste firefox

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Martin Sipek
    Deltagare

Med risk för att denna tråd hamnar fel (handlar om Club Alfa Romeo problem så jag tycker den ligger rätt) vill jag fråga om någon annan har problem att logga in på CAR sidan via senaste firefox? 

Jag kan inte logga in alls, får ingen error om jag knappar rätt passord utan bara inloggningsrutan igen. 

Internet explorer och Google Chrome funkar, dock har ie börjat krascha troligtvis efter någon uppdatering.

Anders Bergkvist
      Deltagare

Möjligen ska den kanske ligga under Felrapportering, men som en allmän fråga om andra upplever samma sak kan den ju lika gärna ligga här för att först utröna om det är ett fel som behöver rapporteras

Med det sagt: Jag kör FF (33.0) på Ubuntu här på jobbet och har inte upplevt några problem. Ska kolla hemma när jag kommer hem.

Edit: Inga problem hemma heller, FF (33.0) på Windows 7.

Dä årner sä...

Anders Petrini
        Deltagare

Jag kan inte svara i Chrome på surfplattan, det började igår tror jag. 

916 gtv 30 24v

Anders Bergkvist
          Deltagare

Hmm…nej, den verkar lite…ja, förvirrad. Skriver det här i Chrome på surfplattan men jag var tvungen att klicka på HTML/Design först innan jag fick fram tangentbordet. Skumt.

Dä årner sä...

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.