Zoomar man in så kan man faktiskt skymta buren. Och läser man texten så är det en fullbur. Sen är den iofs inte SBF godkänd, än. Utan att ha pratat med ägaren så är det ett klart vettigt pris. Så länge buren inte är felbyggd och går att komplettera upp till SBF gokänd standard. Resten av bilen är ju bara att bygga vidare på. Stoppa i en V6, diff i lådan mm
Inte utan att man blev lite sugen på en comeback med en 156…
Zoomar man in så kan man faktiskt skymta buren. Och läser man texten så är det en fullbur. Sen är den iofs inte SBF godkänd, än. Utan att ha pratat med ägaren så är det ett klart vettigt pris. Så länge buren inte är felbyggd och går att komplettera upp till SBF gokänd standard. Resten av bilen är ju bara att bygga vidare på. Stoppa i en V6, diff i lådan mm
Inte utan att man blev lite sugen på en comeback med en 156…
Hur mycket behöver man ändra för att köra enklast möjliga när det gäller buren då? Om det nu är en enkel 6-punkts bur, får den vara bultad? Måste man ha Toyota-stag? Går det rent av att läsa sig till i reglementet kan den late undra… :-), såg den på,blocket idag..
Hur mycket behöver man ändra för att köra enklast möjliga när det gäller buren då? Om det nu är en enkel 6-punkts bur, får den vara bultad? Måste man ha Toyota-stag? Går det rent av att läsa sig till i reglementet kan den late undra… :-), såg den på,blocket idag..
Trevlig helg, Per
Tror att Jens Roos är rätt man att svara på burfrågor har du kvar mitt numer så ring mej så får du telefonnr av mej till Jens annars så är det till mej 0725 315 920
Författare
Inlägg
Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.