Challenge Race 2 – Frågetecken om resultat

Published by Joakim Landelius on

Forum Bankörning Challenge Race 2 – Frågetecken om resultat

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Joakim Landelius
    Keymaster

Kära förare!

Mot bakgrund av de oklarheter som rådde kring resultatet av Race 2 igår så kommer det att justeras i efterhand. Justeringarna kommer att synas på Speedhive när detta är genomfört. Resultat för race 2 kommer också att anslås på vår resultatsida här på alfaromeo.org. Förare som är berörda av förändringar utifrån vad som anslagits på speedhive kommer att underrättas telefonledes. Ingen inverkan på topp 3, och ingen förändring i race 1.

Jag vill för egen del be om ursäkt för de oklarheter som uppstått och hoppas på er förståelse. Situationen som rådde på banan igår var milt uttryckt övermäktig där undertecknad och banmötesansvarige Sune i princip gick i skift mellan huvudpost och bärgningsbilen. Att vi saknade funktionärer är en huvuddel av problemet, att layout på depå-området ser ut som den gör är en bidragande orsak. Om vi fortsätter arrangera premiär tillsammans med Corsa Italiana kommer de att få medföra egen tävlingsledning, uppföljningen med er led ENORMT tack vare mina dubbla uppdrag.

För den som vill, går det bra att kontakta mig direkt. 

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Joakim Landelius
      Keymaster

Berörda förare är vidtalade och har accepterat justeringarna. Dessa är synliga i resultatet som finns publicerat här på alfaromeo.org
        Speedhive kommer att uppdateras under veckan.
        Åtgärder för att slippa motsvarande problem framgent kommer att vidtas.

/Jocke

Du kan kalla mig herr Charlie

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.