Civinco 2016

Published by Daniel Felton on

Forum Träffar Civinco 2016

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Daniel Felton
    Deltagare

Ciao Alfisti,
    Jag vet med mig att det anordnats besök hos Civinco tidigare år för effektmätning. Detta är något som lockar mig med flera kanske?

Jag föreslår därför att tidigare kontakt upprättas igen om intresset är tillräckligt stort. Låt säga 10+ anmälda?

Trevlig helg!
    Daniel

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Niclas Rosengren
    Deltagare

Bra initiativ Daniel !

Det var jag som ordnat de tre träffar vi haft hos Civinco hittills där vi mätt effect/moment på våra bilar.

Jag bor numera I Kina men om du vill ha kontaktuppgifter till Peter på Civinco så säg till.

Daniel Felton
    Deltagare

Inlägg av Niclas Rosengren på 2016-01-26 01:31

Bra initiativ Daniel !

Det var jag som ordnat de tre träffar vi haft hos Civinco hittills där vi mätt effect/moment på våra bilar.

Jag bor numera I Kina men om du vill ha kontaktuppgifter till Peter på Civinco så säg till.

Tackar Niclas!
    Det tar jag gärna. Du kan skicka de via pm, så tar jag kontakt med Peter och hör om upplägg, datum och priser. Därefter kan jag lägga upp, eller be behörig, ordna med aktivitet för att se hur stort intresse det finns. Sedan återkomma till Peter om antal deltagare.

Spännande vad gör du där?
    Daniel

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Niclas Rosengren
    Deltagare

Inlägg av Daniel Felton på 2016-01-27 21:58

Inlägg av Niclas Rosengren på 2016-01-26 01:31

Bra initiativ Daniel !

Tackar Niclas!

Det tar jag gärna. Du kan skicka de via pm, så tar jag kontakt med Peter och hör om upplägg, datum och priser. Därefter kan jag lägga upp, eller be behörig, ordna med aktivitet för att se hur stort intresse det finns. Sedan återkomma till Peter om antal deltagare.

Spännande vad gör du där?

Daniel

Är I Kina och lär Kineserna utveckla Elbilar

Jag skickar PM till dig

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.