Club Alfa Romeo & Skaraborgs Sportvagnsklubb 7/7

Published by Robert Schmid on

Forum Träffar Club Alfa Romeo & Skaraborgs Sportvagnsklubb 7/7

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Robert Schmid
    Deltagare

Skaraborgs Sportvagnsklubb (SSVK), har bjudit in Club Alfa Romeo som gästklubb till en av deras tisdagsträffar på Wrågården strax norr om Falköping.

Tid: tisdagen den 7/7 kl. 18-21.

För mer info: 
    http://www.sportvagn.com
    http://www.wragarden.se

Fantastiskt goda Bisonburgare m.m. finns att köpa
    CAR’s ordförande Ola Söderpalm har fixat med en riktigt klurig tipspromenad

Ola Söderpalm
    Deltagare

Vi är nu ett gäng på 8 – 10 fina Alfa som kommer till träffen, Vore kul med lite fler “långväga” besökare! Jönköping, Göteborg??? Fantastiskt trevliga träffar med många besökare, brukar kunna bli runt 150 bilar vid fint väder!

Robert Schmid
    Deltagare

Vore bra om denna kunde läggas upp på “Kommande aktiviteter” kan ngn hjälpa till med det?

Tack på förhand

Anders Bergkvist
    Deltagare

Jag tror jag fick upp aktiviteten på rätt sätt, första försöket så jag vet inte om jag kryssade rätt på alla ställen

Gästspel hos Skaraborgs Sportvagnsklubb (SSVK) 

Dä årner sä...

Robert Schmid
    Deltagare

Perfekt!

tack för hjälpen

Daniel Fasth
    Deltagare

Blev det här något kul? Finns det någon logg eller så vad som hände? Det kom en trevlig kvinna i en Saab på Biltema parkeringen samma dag och tyckte att jag borde vara där men jag har inte betalat in något medlemskap i CAR ännu och hade lite annat bokat så jag missa det här.

156 SW 2.0 TS - 00

Hej! Ola återkommer säkert och berättar lite, jag förstod på honom att det var väldigt lyckat med mer Alfor än förväntat. Det finns några bilder i ett galleri här på hemsidan, det kan komma fler vad det lider. 

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.