Dagens tips: Forumvyer

Published by Björn Ek on

Forum Allmänt Dagens tips: Forumvyer

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Björn Ek
    Deltagare

Det nya forumet innehåller många olika diskussioner i många olika underforum. Ibland kan det kännas lite överväldigande. Vilket forum har jag läst? Var har det kommit nya trådar? Har någon svarat på mitt inlägg?

För att underlätta livet i forumet finns ett antal förprogrammerade sökningar eller vyer till hjälp. De återfinns högst upp till vänster i forumet och ser ut så här:

De har följande funktion:

Obesvarade

Klicka här för att lista trådar som inte fått något svar alls. Kanske kan du bli först med att hjälpa en annan Alfist i nöd! 

Olästa

Klicka på denna för att visa alla trådar som du inte läst. Trådar med olästa inlägg känns också igen på att dokumentikonen i början på raden är mörkgrå. Det här är den vy som mest liknar trådarna med röd fetstil på gamla sidan.

Mina trådar

Klicka här för att lista alla trådar du själv skrivit i.

Aktuella trådar

Det här är min favorit. Här listas alla trådar under en bestämd tidsrymd som du bestämmer själv, förvalt är senaste dygnet. Så vet du att det var tre dagar sedan du var inloggat kan du be att få se alla trådar där något hänt de tre senaste dygnen.

Forumets startsida

Vill man komma tillbaka till forumets startsida klickar man på knappen “Forum” till höger ovanför forumet.

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Tack Björn! Man lär sig för varje dag. Blir nog bra det här!

Classe

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

Igino Cazzola
      Deltagare

Puss på dig BB! 

Jag är fullständigt Räserskadad

Björn Ek
        Deltagare

Tror vi gör ett litet lyft på det här tipset! 

I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.