Daniels Annonstips

Published by Daniel Felton on

Forum Allmänt Daniels Annonstips

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Daniel Felton
    Deltagare

Ciao,
    Hittade fin-fina Zender Milano fälgar till salu från tyska eBay, se länk nedan:
    http://www.ebay.de/itm/Satz-4-Stuck…27ddb6a6a1

Kanske kan vara något för den som fixar med sina pärla under vinter inför Skokloster eller liknande?

Trevlig helg!
    Daniel

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Mats Forssén
    Moderator

Bra tips, ös på med fler!

Det finns dock en avdelning för ”annonstips” under Köp och Sälj -> Radannonser som framtida tips bör hamna i.

#71 Abarth 695 Assetto Corse Evo

Thord Hägglund
    Deltagare

Ciao Daniel

Du är en hejare på att finna intressanta annonser, fortsätt gärna med ett oavsett var inläggen hamnar.

Är nog många som gillar att drömma sig bort bland annonser, och som sagt kanske är det någon som slår till.

Om du skulle finna någon fler Zender Sienna fälg hojta till, har en uppsättning men de är inte i perfekt skick och misstänker att renovering är relativt dyrt.

/T

Daniel Felton
    Deltagare

Vad kul att ni tycker det!

Då jag är mod försökte jag flytta tråden till ”Annonstips” utan lycka… men det jobbas på en lösning. Så tills dess blir den kvar här.

Detta är dagens fynd:
    http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROME…2a36ff904f

Fin-fina Alfa Romeo 164 Klöver-fälgar som påminner om Zender Siena. Budgivningen startar på endast 1000kr för hela 5st fälgar… GALET?!! jag vet.
    Skulle vara kul om de kom till Sverige och dök upp på någon framtida träff, exempelvis Skokloster. Om det inte vore för att jag skaffat mig en till uppsättning av halvdana Team Dynamics Diablo fälgar skulle jag slagit till på direkten. Till och med reservhjulet får ju bra utseende med denna uppsättning.

Ha en bra dag!
    Daniel

Alfa Romeo - "Beauty is not enough Power for your control."

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.